رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی؛

همه علاقمندان به اسلام و ایران باید در جهاد تبیین شرکت کنند

1400/12/21 - 13:32 - کد خبر: 60251
غلامعلی حداد عادل

نصر: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن در کنار تحریم، تحریف را هم در پیش گرفته است، گفت: جهاد تبیین تنها وظیفه دولتی و حکومتی نیست و همه علاقمندان به اسلام و ایران باید در آن شرکت کنند.

به گزارش نصر، غلامعلی حداد عادل روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین اظهار کرد:مقام رهبری در دیدار با خبرگان رهبری بر موضوع جهاد تبیین تاکید داشتند که در واقع منظور ایشان از مطرح کردن این موضوع پاسخ به جنگ نرم دشمن است که در کنار تحریم، تحریف را هم در پیش گرفته و سعی می‌کند با واژگون کردن حقایق و واقعیات ذهن جامعه را نسبت به اسلام و انقلاب منحرف کند.
وی اظهار کرد: مقام  معظم رهبری همگان را به یک جهاد عظیم برای تبیین حقایق و واقعیات انقلاب دعوت کردند و نظر ایشان متوجه دستگاه خاصی نبوده بلکه همه نیروهای و مردم علاقه‌مند اسلام و ایران باید در این جهاد شرکت کنند.
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی  تاکید کرد: البته دستگاه‌ها هم به تناسب وظایف خودشان باید برنامه‌ریزی کنند منتها این وظیفه دولتی و حکومتی نیست بلکه یک وظیفه اسلامی و ملی است
رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اهالی هنر و قلم نقش مهمی در جهاد تبیین و معرفی و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی و تشیع دارند و همه باید تلاش کنند این فرهنگ به خوبی به دنیا معرفی شود.
غلامعلی حداد عادل، مشاور مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با همراهی علی نیکزاد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی عصر روز جمعه وارد اردبیل شد.وی عصر روز گذشته از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی بازدید کرد و در ادامه به آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کرد.
مشاور مقام معظم رهبری امروز در مراسم بزرگداشت نظامی گنجوی و اختتامیه هنرواره ملی خوشنویسی «ایران دل» حضور یافت.
شرکت در محفل شعرخوانی گنج سخن به‌مناسبت هفته بزرگداشت حکیم نظامی در نگارخانه ختایی از دیگر برنامه ای رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در اردبیل بود.
انتهای پیام/

پژوهشیار