ساغلام در نشست خبری قبل بازی با فولاد خوزستان؛

تراکتور با انگیزه و تمرکز بالا مقابل فولاد بازی خواهد کرد/ ما در زمان کوتاه به تیم مورد علاقه هواداران تبدیل می‌شویم

1400/12/20 - 23:27 - کد خبر: 60222
عکس

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌دانیم فولاد تیم خوبی است، ولی با انگیزه و تمرکز بالا مقابل این تیم بازی می‌کنیم.

به گزارش نصر، «ارطغرول ساغلام» در نشست خبری قبل بازی با فولاد خوزستان، اظهار داشت: بازی هفته گذشته مقابل پدیده برای هر دو تیم مهم بود. اگر پنالتی را در آن بازی تبدیل به گل می‌کردیم، بازی به شکل دیگری پیگیری می‌شد. نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی و کسب پیروزی به دست آوردیم.
وی افزود: باتوجه به حضور پدیده در انتهای جدول، این تیم می‌خواست با کسب پیروزی مقابل ما، برای بقا در لیگ امیدوار شود و به همین دلیل بازی خوبی انجام داد. پیروزی در چنین بازی‌هایی مهم است، اما اگر نتوانیم ببریم، سه امتیاز را هم نباید به رقیب بدهیم.
ساغلام خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت تراکتور برای همه مشخص است. پیش از تعطیلات، دو بازی مهم مقابل فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک انجام خواهیم داد. حداکثر امتیازات را باید از این بازی‌ها کسب کنیم تا با خیال آسوده‌تر به تعطیلات رفته و امیدوارتر کار را پیش ببریم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه بازی با فولاد، مهمترین بازی ما است، توضیح داد: حدود هشت روز با تیم کار کرده‌ایم. پس از بررسی‌های انجام شده در مدت زمان کم، نقاط ضعف تیم مشخص شده است. کسانی که با فوتبال آشنا هستند، می‌دانند که هشت جلسه تمرینی، زمان کمی برای ایجاد تغییر در روند کار است. 
وی با بیان اینکه بازیکنان در چنین شرایطی باید مسئولیت‌ پذیرتر باشند، گفت: با کمک بازیکنان، نقاط ضعف تیم را در اسرع وقت برطرف خواهیم کرد. ما باید خیلی بهتر و متمرکزتر کار کنیم؛ به طوری که تمامی بازیکنان در کار دفاعی شرکت کرده و احساس مسئولیت کنند. همچنین تمامی بازیکنان از دروازه‌بان گرفته تا بازیکنان سایر خطوط باید در فاز تهاجمی به وظایفشان عمل کنند تا تیم موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد کند. 
ساغلام خاطرنشان کرد: فردا بازیکنان با انگیزه و طراوت بیشتر بازی می‌کنند و با عملکردشان از ابتدا تا انتهای بازی، خواسته‌شان برای کسب پیروزی را نشان خواهند داد.
وی افزود: ما به عنوان یک تیم میزان آمادگی و تمرکز بالایمان را نشان داده و سه امتیاز بازی را کسب خواهیم کرد. می‌دانیم با یک تیم خوب بازی داریم. فولاد تیم با ثبات، هماهنگ و منسجم است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد: چند بازیکن را برای بازی فردا در اختیار نداریم؛ اما مطمئن هستم بازیکنان جایگزین، از فرصت پیش آمده استفاده کرده و توانایی‌های خودشان را نشان خواهند داد.
وی اظهار داشت: هواداران دعاهایشان را از تیم دریغ نکنند. ما در مدت زمان کوتاهی به تیم مورد علاقه هواداران تبدیل می‌شویم و بازی تماشاگر پسند انجام خواهیم داد.
ساغلام در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای بازی با فولاد، گفت: رضا دهقانی، عبدالله حسینی و شاهین ثاقبی مصدوم هستند و شرایط چند بازیکن هم هنوز مشخص نیست. 
انتهای پیام/

پژوهشیار