حضور نماینده استان در مسابقات قهرمانی آسیا

1400/12/18 - 14:44 - کد خبر: 60131
قایقرانی

نصر: شیما داناپور به عنوان نماینده استان در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا عازم تایلند  خواهد شد.

به گزارش نصر، مسابقات آب های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا در حالی از چهارم تا هفتم فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که اعضای تیم ملی ایران ۲۸ اسفند ماه جهت حضور در این مسابقات به پاتایا اعزام خواهند شد. 
شیما داناپور که به عنوان تنها نماینده شمال غرب کشور و از استان آذربایجان شرقی در ترکیب تیم ملی در این رقابت حضور خواهد داشت، در گفتگو با نصر با اعلام رضایت از کیفیت اردوی تیم ملی گفت: بعد از کسب دو مدال در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت شدم و از مهرماه امسال زیر نظر مربی برزیلی تمرینات فشرده ای را دنبال کردیم.
داناپور در ادامه افزود: من به عنوان تنها نماینده شمالغرب توانستم در این تیم حضور یابم و خوشبختانه اردوهای خوبی را در مناطق مختلف کشور برگزار کردیم که این اردوها و تمرینات مداوم باعث ارتقا کیفیت ورزشکاران شده است.
وی همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی خاطر نشان کرد: در این چند ماه تست های مختلفی از ورزشکاران حاضر در اردو به عمل آمد که در این تست ها نفرات زیادی حذف شدند تا تنها افراد معدود در ترکیب اصلی حضور یابند که خوشبختانه من هم عملکرد خوبی از خود نشان دادم و با ثبت رکورد های بسیار خوب، جزء نفرات برتر تیم ملی انتخاب شدم. در این مسابقات هم در سه بخش ۲۰۰، ۵۰۰ و هزار متر شرکت خواهم کرد که با توجه به اردوهای این مدت از لحاظ آمادگی توانستم تغییرات مثبتی در زمان رکورد هایم ایجاد کنم.
این بانوی ملی پوش در پایان گفت: پس از این مسابقات، بازی های آسیایی را پیش رو داریم که تمام تلاش ما قهرمانی در آسیا و همچنین حضور در این رقابت ها است. البته باید از خانواده بزرگ هافمن به خصوص آقای حمیدیه تقدیر به عمل آورم  که در مدت حضورم در اردوی تیم ملی از من حمایت کردند که قطعا حمایت های ایشان در پیشرفتم تاثیر گذار خواهد بود و من از این مجموعه تشکر می کنم.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار