اختصاصی نصر |

حضور دونده تبریزی در مسابقات جهانی ایتالیا

1400/12/18 - 12:50 - کد خبر: 60127
رحیم دیبایی

نصر: رحیم دیبایی دونده تبریزی تیم مس سونگون موفق شد با کسب مقام سونی مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی کارگران ایران؛ مجوز حضور در مسابقات جهانی ایتالیا را کسب کند.

به گزارش نصر، رحیم دیبایی پیش از این یک بار هم در مسابقات جهانی ایتالیا مقام اول دوی پنج هزار متر جهان  و مقام اول مسابقات آسیایی چین را کسب کرده بود  و هم اکنون  عضو تیم ملی دوی استقامت ایران است.
مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کارگران کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی یزد برگزار شد.
همزمان با اعیاد شعبانیه مسابقات دو صحرانوردی کارگران کشور به همت انجمن دوومیدانی کارگران ایران و هیات ورزش کارگری و انجمن دوومیدانی کارگران استان یزد در روزهای 16 و 17 اسفند برگزار و تیم ها و نفرات برتر معرفی شدند.
 

پرونده مسابقات دوصحرانوردی ویژه کارگران کشور پس از مسابقه بخش بانوان در روز اول  با برگزاری مسابقات ویژه آقایان در روز دوم و با معرفی نفرات برتر  و تیم های اول تا سوم بسته شد.
در روز دوم، رقابت های  جذاب، پر شور و با کیفیت آقایان کارگر کشور با حضور ورزشکارانی از 13 استان  14 تیم در  دو رده سنی زیر 40 و بالای 40 سال برگزار شد.
مسابقات  رده سنی (آزاد) زیر 40 سال پیگیری شد و نفر اول این بخش پژمان کرزه ای از همدان بود که با عبور از خط پایان صاحب گردن آویز مدال طلا شد.
 
 
مقام دوم این رده سنی به ورزشکاری از خراسان رضوی رسید و امیرحسین صفری موفق به کسب گردن آویز نقره شد.

مقام سوم نیز به رحیم دیبایی از تیم مس سونگون  ورزقان
(تیم مس سونگون ورزقان) به نمایندگی از آذربایجان شرقی نیز با کسب  امتیاز منفی 16  بالاتر از سایر رقبا  مقتدرانه بر سکوی نخست و عنوان قهرمانی  بخش تیمی ایستاد.
 تیمهای خراسان رضوی و مازندران نیز به ترتیب با منفی 27 و منفی 32 امتیاز  عنوان نایب قهرمانی و سومی این رقابت ها را بدست آوردند
انتهای پیام/

پژوهشیار