رئیس هیات تنیس مراغه؛

تنیسور مراغه‌ای مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد

1398/08/18 - 16:26 - کد خبر: 6005
تنیس

نصر:رئیس هیات تنیس مراغه گفت: ایلیا عطار حسینی تنیسور زیر ۱۰ ساله مراغه‌ای مقام سوم رقابت‌های تنیس رده‌های سنی کشور در تهران را به دست آورد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مرتضی اصل رسولی روز شنبه در گفت و گویی افزود: این تنیسور توانست پس از  آریا شعبان نژاد و کیارش صادقی زیدی که به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گیرد.
وی افزود: این مسابقات در رده های سنی زیر ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال برگزار شد.

وی اضافه کرد: در رده سنی زیر ۱۰ سال ۳۲ تنیسور از استان های مختلف کشور به مدت یک هفته از ۱۱ تا ۱۶ آبان در ورزشگاه شهید شیرودی تهران با هم به رقابت پرداختند.
اصل رسولی اضافه کرد: هیات تنیس مراغه برای چهارمین سال متوالی هر سال سهمی از مقام های اول و دوم و سوم کشوری را به خود اختصاص می دهد و تبدیل به قطب تنیس نونهالان در کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان هیات تنیس مراغه پای ثابت تیم منتخب استان هستند، گفت: همچنین در تابستان امسال سارا اصل رسولی، سارا عابدی آذر و علی ساعی در رده های سنی زیر ۱۴ سال و زیر ۱۲ سال مقام های سوم کشوری را کسب کرده اند.
وی افزود: هفته گذشته ماهور شهنام تنیسور ۱۴ ساله مراغه ای نیز در تیم منتخب زیر ۱۶ سال استان به مسابقات کشوری اصفهان اعزام شده است.
۹ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۸۸ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

پژوهشیار