مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

نمایشگاه‌های تخصصی تولیدات مددجویی در تبریز برپا می‌شود

1400/12/16 - 13:39 - کد خبر: 60027
عکس

نصر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه‌های تخصصی تولیدات مددجویی استان در آستانه عید نوروز خبر داد.

به گزارش نصر، غلامعلی ملامهدی اظهار کرد: در آستانه عید نوروز و در راستای حمایت از تولید داخلی، نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان خودکفا شده برپا می‌شود.
وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را بازاریابی برای تولیدات مددجویان عنوان کرده و افزود: عرضه و فروش این تولیدات از ۱۷ الی ۲۷ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز سالن آذربایجان بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید و خرید عموم دایر خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: تولیدات مددجویی با تنوع گسترده در حوزه‌های صنعتی، گیاهان دارویی، کشاورزی، صنایع دستی و... است.
وی ادامه داد: همچنین نمایشگاه تخصصی عرضه و فروش تولیدات فرش مددجویان نیز به‌صورت مجزا از ۱۷ الی ۲۷ اسفند از ساعات ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ در محل طبقه چهارم اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی واقع در تبریز چهارراه ابوریحان دایر می‌شود و بازدید برای عموم شهروندان آزاد است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی، ملامهدی تاکید کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی و سوق دادن مددجویان به سمت اشتغال و سپس بازاریابی برای محصولات این افراد است.
انتهای پیام/

پژوهشیار