صبح شنبه رخ داد: 

قصاص همسری با توهم خیانت در تبریز !

1400/12/16 - 08:29 - کد خبر: 59977
قتل، نزاع

نصر: مردی جوان که ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۷، همسرش را در یکی از محلات تبریز با تصور خیانت، به قتل رسانده بود، صبح شنبه این هفته به چوبه دار آویخته شد.

به گزارش نصر، هفتم شهریور ماه سال ۱۳۹۷ بود که گزارش قتل زنی ۲۵ ساله در منزل شخصی اش به بازپرس ویژه قتل شعبه شش دادسرای عمومی و انقلاب تبریز مخابره می شود؛ وی نیز سریعا به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی جسد و کشف رمز و راز این جنایت هولناک علیه زن جوان در منزل شخصی خود، عازم محل جنایت می شود.
قاضی یوسف ضیامهر، بازپرس ویژه قتل تبریز، در همان ابتدا با بررسی های اولیه صحنه جنایت، پی به مظنون اصلی عامل قتل زن جوان برده و دستور دستگیری سریع همسر مقتول را به کارآگاهان پلیس آگاهی استان صادر می کند.

احساس می کردم همسرم دوستم ندارد
همسر مقتول، متهم به قتل، وقتی مقابل بازپرس پرونده حاضر می شود این گونه اظهارات و انگیزه خود از قتل زن جوان اش را به قاضی پرونده بیان می کند: 
"با این که همسرم را بسیار دوست داشتم اما همیشه احساس می کردم این دوست داشتن من فقط یک حس یک طرفه هست، و همسرم دلش نزد دیگری هست.
حتی بر سر این موضوع چندین بار نیز به وی تذکر داده و خواهش کرده بودم به خاطر تنها دخترمان کوتاه بیاید؛ اما وی نه تنها اعتنایی نمی کرد بلکه سه سال پیش با همدستی مادرش قصد کشتن مرا نیز داشت.

با دستانم خفه کردم 
ساعت ۱۰:۳۰ صبح ششم شهریور ماه بود و من تازه از سرکار به منزل برگشته بودم.
بر اساس مشاجره ای که بین مان رخ داد ؛ از دستم فرار کرد ؛ دنبالش رفتم، با دست راستم دهانش و با بازوی چپم گردنش را فشردم. به شدت تقلا می کرد از دستم رهایی یابد، اما زورش نرسید. وی را بر زمین زده و بر روی سینه اش نشسته و دوباره دستم را مقابل دهانش گرفتم. آن قدر منتظر ماندم تا نفسش قطع شود. وقتی احساس کردم دیگر نفس نمی کشد، پارچه آبی آورده و بر صورتش ریختم تا از مرگش مطمئن شوم.

دخترم با همسرش اختلاف داشتند
پدر مقتول نیز از اختلاف دخترش با دامادش نزد بازپرس پرونده پرده برداشت و گفت: دامادم به صورت اقساطی مهریه دخترم را پرداخت می کرد و نیز از خیلی وقت ها پیش با همدیگر قهر بودند، تا این که دو ماه پیش به اصرار دامادم، دخترم راضی شد بر سر خانه و زندگی اش برگردد؛ اما با این اتفاقی که افتاده است، به هیچ وجه از خون دخترمان نمی گذریم.

گزارش نصر حاکی است، با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مقتول قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی رای به قصاص مرد جوان صادر کردند و این رای صبح شنبه اجرا و مرد جوان به چوبه دار آویخته شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار