اختصاصی نصر |

اولین ماموریت ساغلام در مشهد

1400/12/15 - 10:13 - کد خبر: 59929
تراکتور پدیده

نصر: از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پدیده مشهد و تراکتور تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، در اولین دیدار از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پدیده در مشهد میزبان تراکتوری می شود که این روزها به برد نیاز دارد و در صورت از دست دادن امتیاز ممکن است در آخر فصل این تیم را به دردسر بیاندازد.
سرخ پوشان تبریزی که پس از هفته ها عملکرد ضعیفی که با هدایت سولدو داشتند، هفته گذشته با مربی ترکیه ای یعنی ساغلام به توافق رسیدند تا این مربی بازهم در روزهای بد تبریز روی نیمکت تراکتور بنشیند‌. البته پس از اخراج سولدو بازیکنان هم به نظر می رسد انگیزه زیادی پیدا کرده اند و در بازی هفته پیش مقابل سپاهان رده سومی با بدشانسی برد را با تساوی عوض کردند و در این دیدار هم انتظار می رود تراکتور بتواند مقابل پدیده قعر جدولی به یک نتیجه ایده آل دست یابد.
در آن سوی میدان هم وضعیت تیم مشهدی خوب نیست و هفته هاست به قعر جدول چسبیده اند و گزینه اول سقوط به دسته پایین تر هستند که باید دید سید عباسی چه اندیشه ای برای این دیدار خواهد داشت. البته نتیجه تساوی به درد هیچکدام نخواهد خورد و به ضرر هردو تیم تمام خواهد شد.
در آمار ها هم تیم پدیده دو بازی قبلی خود را واگذار کرده و تراکتور هم به دو تساوی در دو دیدار قبلی دست یافته است. در سه تقابل اخیر دو تیم مقابل هم هرکدام یک برد، یک تساوی و یک باخت داشته اند و در آخرین بازی رو در رو تراکتور یک بر صفر تیم پدیده را شکست داد.
در حال حاضر نیز تراکتور با ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و پدیده هم با هشت امتیاز به قعر جدول چسبیده است.
با این حال گفتنی است دیدار تیم های تراکتور و پدیده از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد با قضاوت رضا مهدوی برگزار خواهد شد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار