رئیس هیات کاراته استان؛

کلاس ارتقاء داوری کاراته کنترلی در آذربایجان‌شرقی برگزار شد

1400/12/14 - 16:17 - کد خبر: 59913
عکس

نصر: رئیس هیات کاراته آذربایجان‌شرقی گفت: کلاس استاژ و ارتقاء داوری کاراته کنترلی استان در دو بخش کاتا و کومیته به مدت دو روز در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، محمد افسری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تدریس این دوره از کلاس ها را موسی جعفری دبیر کمیته داوران و خانم مونا نبیلی نائب رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته کشور برعهده داشتند.
وی ادامه داد: این کلاس به صورت تئوری در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان و به صورت عملی در سالن هیات کاراته تبریز برگزار شد.
افسری گفت: در این کلاس ۲ روزه قوانین و اصلاحات جدید داوری کاراته، ارتقای داوری ( JA کاتا) و RA کومیته تدریس و تبیین و امتحان تئوری و عملی از شرکت کنندگان گرفته شد.
وی بیان کرد: کیفیت تدریس و برگزاری این کلاس به همت و تلاش‌های هیات کاراته استان و مساعدت فدراسیون و کمیته داوران فدراسیون در سطح بسیار بالایی بود و از مدت‌ها پیش آمادگی برگزاری کلاس ارتقای داوری را داشتیم اما به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاده بود.
وی افزود: این استاژ و ارتقای داوری به جهت پیشرفت عملی و فنی داوران استان برای حضور هر چه بهتر شرکت کنندگان در مسابقات کاراته وان ایران تشکیل شد و ۶ نفر نماینده شایسته استان در کرسی قضاوت مسابقات که ۱۶ تا ۲۴ اسفند ماه به ‌مدت ۹ روز به ‌میزبانی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

پژوهشیار