سرپرست شهرداری تبریز خبر داد:

ورود ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی/ شهروندان منتظر خبرهای خوش باشند

1400/12/13 - 18:05 - کد خبر: 59864
اتوبوس

نصر: سرپرست شهرداری تبریز از ورود ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی یوسفی ظهر امروز در آیین رونمایی از ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل، در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: این ۱۹ دستگاه از ایران خودرو دیزل به مبلغ حدود ۸۵۰ میلیاردریال خریداری و راه‌اندازی شده است.
او ادامه داد: امیدوارم همشهریان عزیز نیز در حفظ و نگهداری این اتوبوس‌ها کوشا باشند. 
یوسفی اعلام کرد: برنامه ریزی کرده‌ایم که ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه‌دار باشد و در سال ۱۴۰۱ امیدوام تعداد بیش‌تری اضافه کنیم.
او یادآور شد: وضعیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و عدم وجود امکان تزریق اتوبوس جدید به ناوگان مناسب نیست و امیدوارم شاهد گشایش در این حوزه باشیم.
سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهیم از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و از خودروهای شخصی خود کمتر استفاده کنند چراکه همین موضوع می‌تواند مشوق مدیریت شهری در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی باشد.
او تصریح کرد: از تلاش‌های همکاران خود از جمله مدیران و کارکنان اتوبوسرانی که زمینه خرید اتوبوس‌های جدید را فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
سرپرست شهرداری تبریز خبر داد: شهروندان عزیز منتظر خبرهای خوش دیگر در حوزه حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس و مترو باشند.
او تاکید کرد: توسعه مترو نیز تداوم دارد اما به خاطر اینکه عملیات مترو در زیر زمین اتفاق می‌افتد، زحمات انجام شده چندان قابل رویت نیست اما تمام تلاش‌مان در حال حاضر تکمیل خط یک است.
انتهای پیام/

پژوهشیار