رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی؛

لزوم ترسیم نقشه راه آینده آب/ منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم 

1400/12/12 - 20:30 - کد خبر: 59846
عکس

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شرایط موجود آبی استان و منطقه لازم است نقشه راه آینده آب را ترسیم و منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم.

به گزارش نصر، محمد فرشکاران در مراسم اختتامیه کانون ارزشیابی مدیران حرفه‌ای شرکت آب منطقه‌ای اظهار کرد: نیروی انسانی بویژه در حوزه‎هایی مثل آب که تخصص‌های ویژه‌ای را می‌طلبد، محور اساسی سازمان‎ها به شمار می‌رود.
وی افزود: آب موضوعی حیاتی است که تا کامل از دست نرود، قدرش شناخته نمی‎شود؛ این در حالی است که بحران آب تحت تاثیر بحران‎های دیگر هم قرار می‌گیرد و فروکش نمی‎کند؛ بنابراین نمی‌توان از کنار مسئله آب بی‌تفاوت گذشت.
فرشکاران تصریح کرد: کشورهای همسایه روی موضوع آب بسیار حساس شده و در این ارتباط کاملا به صورت استراتژیک کار می‎کنند، ما هم باید در حوزه مدیریت آب و دانش‌افزایی سرمایه‎گذاری کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: در هر صورت امیدواریم هم‌افزایی‌ها زیاد و مسائل و مشکلات آبی در فضای فعلی حل شود تا بتوانیم نقشه راه آینده آب را ترسیم و منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم.
در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ما امانتدار آب هستیم و باید منابع آبی را برای آیندگان حفظ کنیم، گفت: شرکت وظایف سنگینی را در تامین آب صنعت، شرب و کشاورزی و در نهایت تحویل آب پایدار به عهده دارد.
یوسف غفارزاده توضیح داد: از آب موجود باید به نحو احسن استفاده کنیم که تحقق این مهم نیازمند انسان‌های توانمند و مدیران آگاه است.
وی با اشاره به دریافت جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34000 ابراز داشت: برای بار دوم بود که ارزشیابی مدیران شرکت اتفاق افتاد و اعتقاد داریم این ارزیابی‌ها در ارتقاء سطح ارائه خدمات و توسعه شایستگی بر اساس مصداق‌های علمی و فنی موثر خواهد بود. 
در ابتدای جلسه رقیه فرید، رئیس گروه آموزش و توانمندسازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به ارائه گزارشی از نحوه ارزیابی مدیران پایه و میانی شرکت آب منطقه‌ای استان پرداخت.
انتهای پیام/

پژوهشیار