خبر/

پایانه مرزی رازی تا پایان بهار سال آینده آماده بهره برداری کامل می شود

1400/12/11 - 10:12 - کد خبر: 59751
پایانه مرزی رازی خوی

نصر: مدیر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: بهره برداری کامل پایانه مرزی رازی خوی در مرز ایران با ترکیه، تا پایان بهار سال آینده صورت خواهد گرفت.

به گزارش نصر، حسین حدادزادگان روز سه شنبه در بازدید از پایانه رازی خوی افزود: احداث ساختمان اصلی مسافری و تجاری با زیربنای مفید هشت هزار و ۲۲۸ متر مربع در سه طبقه و محوطه مربوطه در دست اقدام بوده و همه عملیات عمرانی آن رو به اتمام است.
وی ‌ادامه داد: پایانه مرزی رازی یکی از شکیل ترین و منحصر بفرد ترین پایانه های مرزی کشور است که بهره برداری از آن گامی مهم در چشم‌انداز ۳۰ میلیارد دلاری توسعه مبادلات ایران با ترکیه خواهد بود.
مدیر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: پیش بینی های لازم برای محوطه سازی مناسب به ویژه ایجاد بسترهای اطلاع رسانی و تلویزیونی در ابعاد بزرگ با نگاه رو به آینده انجام و به زودی اعتبارات لازم در این خصوص نیز تخصیص خواهد یافت.
حدادزادگان با اشاره به تردد نزدیک به سه هزار مسافر به صورت روزانه از پایانه مرزی رازی گفت: بهره برداری از طرح جامع پایانه مرزی رازی سطح کیفی خدمات به ترددکنندگان از این مرز مهم را به صورت چشمگیری ارتقا خواهد داد.
مرز رازی خوی در نقطه مرزی ایران با ترکیه و استان وان این کشور قرار دارد؛ این مرز یکی از شلوغ ترین مرزهای مسافری کشور به شمار می رود.
انتهای پیام/

پژوهشیار