رئیس مرکز مدیریت حوادث اردبیل؛

زلزله دیروز در اردبیل ۵۸ نفر مصدوم بر جای گذاشت

1398/08/18 - 14:02 - کد خبر: 5974
زلزله، مصدومان زلزله

نصر: رئیس مرکز مدیریت حوادث استان اردبیل با اشاره به اینکه اغلب مصدومان هنگام فرار از زلزله دچار سانحه شده‌اند، گفت: شمار مصدومان زلزله روز گذشته در استان اردبیل به ۵۸ نفر رسید.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مجید غریبانی در گفت وگویی با اشاره به آخرین وضعیت خسارات زلزله در استان اظهار کرد: زلزله روز گذشته در استان ۵۸ نفر مصدوم داشت که هفت نفر آن بستری و مابقی بصورت سرپایی درمان شدند، بطوریکه عمده این مصدومین از شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و کوثر می‌باشند.

وی ادامه داد: اغلب مصدومان به دلیل ترس و فرار از زلزله دچار سانحه شده بودند بطوریکه به راحتی می‌توان  با رعایت مسائل ایمنی و آشنایی کافی در خصوص اقدامات مورد نیاز در زمان وقوع زلزله بروز چنین مصدومیت‌هایی را کاهش داد.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل، لازم است مردم و شهروندان آگاه در زمان وقوع چنین حوادثی به شایعات پیرامونی توجه نکرده و آرامش روانی خود را حفظ کنند.

غریبانی اضافه کرد: به منظور امدادرسانی به دیگر هموطنان در مناطق زلزله زده از سوی فوریت‌های پزشکی استان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه امدادگران و پرسنل اورژانس به شهرستان میانه در استان آذربایجان شرقی اعزام شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار