خبر/

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اعلام شد

1400/12/10 - 14:26 - کد خبر: 59717
عیدی بازنشستگان

نصر: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

به گزارش نصر،  واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از شب گذشته آغاز شده، قرار است امروز بقیه عیدی‌ها به حساب بازنشستگان واریز شود.
از روز یکشنبه پرداخت عیدی بازنشسته‌های تامین اجتماعی آغاز شده است.
اما هنوز برای همه بازنشستگان کشوری عیدی برایشان واریز نشده است؛ یک منبع آگاه در پاسخ به این سوال که عیدی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان کشوری از شب گذشته آغاز و تا پایان امروز ادامه دارد.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران در پاسخ به این سوال گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.
عیدی بازنشستگان امسال یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان خواهد بود؛ البته این رقم مبلغ ثابت عیدی است؛ بازنشستگان ۴۰۰هزار تومان به عنوان حق همسر دریافت می‌کنند. همچنین به ازای هر فرزند خود ۱۵۰هزار تومان دریافت خواهند کرد. یعنی یک بازنشسته با ۳فرزند، حدود دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان عیدی خواهد گرفت.
انتهای پیام/

پژوهشیار