هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان؛

علی یگانه‌فرد به عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان انتخاب شد

1398/08/18 - 12:58 - کد خبر: 5963
اتاق بازرگانی، زنجان

نصر: علی یگانه‌فرد، با رای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان به عنوان رئیس این اتاق انتخاب شد.

به گزارش نصر به نقل از زنجان، ششمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی زنجان روز پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه با حضور اکثریت اعضا در محل اتاق برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات غلامحسین جمیلی طی چند سال گذشته با استعفای ایشان موافقت و با اکثریت آرای هیأت نمایندگان، علی یگانه‌فرد به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان انتخاب شد.

شایان ذکر است، علی یگانه‌فرد پیش از این نیز به عنوان رئیس اتاق بازرگانی زنجان و همچنین نایب رئیس اول در دوره کنونی و عضو هیأت نمایندگان ادوار اتاق بازرگانی زنجان و اتاق بازرگانی ایران و نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه فعالیت کرده است.

از سوابق وی می‌توان حضور در شرکت برق منطقه‌ای از سال 1367 تا 1376، مدیرعاملی و رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق، تاسیس بیش از 15 شرکت تولیدی و صنعتی در شمالغرب کشور، مدیرعاملی و عضو هیأت مدیره شرکت مقره‌سازی و رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه فنآوری روی اشاره کرد.

یگانه‌فرد همچنین رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنعت برق و رئیس هیأت مدیره شرکت مهندسی اندیشمند شمال غرب، رئیس هیأت مدیره شرکت نیروآفرینان شمال غرب نایب رئیس شرکت سیمان خمسه، نایب رئیس شرکت آشنا راه سماء، و رئیس هیأت مدیره شرکت صانع روی زنجان بوده‌ است.

انتهای پیام/

پژوهشیار