مدیر عامل گروه صنعتی هافمن؛

از گفتاردرمانی دوری کنیم و به عمل‌گرایی بپردازیم

1400/12/06 - 12:28 - کد خبر: 59509
عکس

نصر: بیش از دو هزار و پانصد نفر از بزرگان و تاثیرگذاران صنعت ساختمان در رویدادی به نام اجلاس سراسری سازندگان و طراحان تهران که به همت مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش نصر، این مراسم در تاریخ ۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ برای سومین بار و با هدف تقدیر از مهندسین ساختمان به مناسبت روز مهندس برگزار شد.

در این مراسم بیش از ۵۰۰ نفر از سازندگان شاخص تهران و کشور ، یک هزار نفر از برترین و فعال ترین معماران پایتخت،  برترین دفاتر معماری تهران، انبوه‌سازان، بزرگترین تولیدکنندگان و کارآفرینان صنعت ساختمان و مدیران عالی‌رتبه حوزه های شهری و ساختمانی کشور حضور داشتند.
 
در این جمع یکی از شرکت‌های شاخص و تاثیرگذار، یعنی گروه صنعتی هافمن علاوه بر داشتن غرفه‌ی تخصصی، حامی رویداد بوده و مدیرعامل گروه صنعتی هافمن آقای دکتر محمد حمیدیه به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت. وی در این جمع بیان کرد مدیریت زمان یکی از مباحث مهم در مهندسی است. از این رو بهتر می‌دانم سخنرانی بسیار کوتاهی داشته باشم و از گفتاردرمانی و سخن گفتن دوری کنم تا بتوانیم بیشتر به عمل‌گرایی بپردازیم. وی اضافه کرد مردم از سخن شنیدن و حرف و شعار خسته‌اند. باید بتوانیم با عمل‌گرایی به سمت رسیدن به اهداف حرکت کنیم. دکتر حمیدیه ابراز داشت در بین مهندسین و خبرگان صنعت ساختمان سخنان تخصصی و آمار و ارقام نخواهد گفت و زیره به کرمان نمی‌برد.
 

در ادامه مراسم از معماران و سازندگان برتر و منتخبین سال تقدیر و تشکر شد. اهدای لوح تقدیر به کارآفرینان برتر صنعت ساختمان و برگزاری پنل‌های متنوع و تخصصی در زمینه چشم‌انداز معماری و ساخت و ساز در ایران و جهان از برنامه‌های این رویداد بود. پنل پیش‌بینی اقتصاد مسکن در سال ۱۴۰۱ توسط کارشناسان و تحلیل‌گران این صنعت برگزار شد. پایان اجلاس نیز همراه بود با تجلیل از مدیر عامل گروه صنعتی هافمن جناب آقای دکتر حمیدیه، که به نیابت از ایشان آقای مهندس وهاب زاده مدیر فروش و بازاریابی گروه صنعتی هافمن لوح و تندیس را دریافت کردند.
 

از گروه صنعتی هافمن که حامی برگزاری این رویداد بود در قالب تقدیرنامه‌ای از سوی دبیر رویداد تجلیل شد. در متن این لوح تقدیر آمده است: حضور و مشارکت ارزشمندتان را در برگزاری اجلاس سالانه سازندگان و طراحان تهران صمیمانه ارج می‌نهیم و به پاس تلاش و اهتمام ارزنده‌ای که طی این سال‌ها در جهت بهبود و ارتقای صنعت ساختمان داشته‌اید مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام نموده و با آرزوی تداوم این همکاری بی بدیل، این لوح سپاس تقدیم‌تان می‌گردد. امید که در سایه ایزد یکتا، همواره سبز و پایدار بمانید.
انتهای پیام/

پژوهشیار