نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

آذربایجان شرقی، خیزش‌گاه علوم انسانی است

1400/12/05 - 15:57 - کد خبر: 59498
علیرضا منادی

نصر:  نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: علمای فراوانی در آذربایجان تربیت شده‌ و در جامعه مثمر ثمر بوده‌اند چراکه آذربایجان‌شرقی خیرش‌گاه علوم انسانی است.

به گزارش نصر، علیرضا منادی روز پنجشنبه، پنجم اسفند ماه، در آیین اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی در ۱۰۰ سال اخیر در حوزه‌ی علوم انسانی سه علامه‌ی امینی، طباطبایی و جعفری را به کشور تحویل داده است که هر سه از تبریز بودند و همچنین اولین قرآن در میان ۵۷ کشور اسلامی نیز در تبریز چاپ شد.
وی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌، مهد علوم انسانی است، ادامه داد: در وزارت آموزش و پرورش یک ضعف اساسی داریم؛ باید تلاش و کوشش را به دانش‌آموزان آموزش دهیم که چندان هم نبوغ نمی‌خواهد.
منادی در بخش دیگر سخنان خود در رابطه با لایحه نظام رتبه بندی معلمان نیز گفت: شورای نگهبان مصوبه‌ی جدید لایحه نظام رتبه بندی معلمان را تصویب خواهد کرد، رتبه بندی ماحصل تلاش کمیسیون آموزش و تحقیقات یازدهمین مجلس شورای اسلامی است و اکنون نیز به نتایج خوبی رسیده است که در این زمینه از تمامی مسئولین مربوطه تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی همچنین بیان کرد: لازمه‌ی عبادت، معرفت است و هر کسی که معرفت نداشته باشد، عبادت او قابل قبول نیست.
وی افزود: فرهنگ انتظار امام زمان(عج) را باید در کنار فرهنگ نماز در جامعه ترویج دهیم چراکه اگر کسی منتظر واقعی نباشد، عبادت او چندان تاثیری ندارد. 
به گزارش ایسنا، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور موثر در این دنیای پر از مشکلات و فضای مجازی بی‌در و پیکر که افراد زیادی علیه خدا و انسانیت تلاش می‌کنند، نیازمند نور امیدی به نام امام زمان(عج) است بنابراین باید فرهنگ مهدویت را در جامعه گسترش دهیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار