سولدو در نشست خبری بعد بازی با پیکان؛

برای کسب نتایج بهتر تلاش می‌کنیم / اخباری بهترین بازیکن زمین بود

1400/12/05 - 10:10 - کد خبر: 59475
زونیمیر سولدو

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اخباری بهترین بازیکن زمین بود و یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است

به گزارش نصر، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد بازی با پیکان، اظهار داشت: اثرات دو باخت هفته‌های اخیر همچنان روی بازیکنان مانده بود. ما تلاش کرده بودیم با تمرینات خوب از این وضعیت خارج شویم.
وی افزود: پیکان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشت، ولی دروازه‌بان ما توانست حملات آنان را خنثی کند. با تعویض‌های نیمه دوم وضعیت‌مان بهتر شد و موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.
سولدو توضیح داد: من از روز اول که آمدم، می‌دانستم تراکتور هواداران بی‌شماری دارد که انتظارات زیادی از تیمشان دارند، ولی با وضعیتی که در تیم دیدم، به باشگاه اعلام کردم فصل سختی خواهیم داشت و بارها روی این موضوع تاکید کردم. تلاشم را انجام دادم تا تیم بهتر شود و چند بازی خیلی خوب انجام دادیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود، برای بهتر نتیجه گرفتن تلاش می‌کنیم.
سولدو افزود: محمدرضا اخباری امروز بهترین بازیکن زمین بود و یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است.
وی ادامه داد: ما در نیم‌فصل تلاش کردیم با اضافه کردن بازیکنان جدید و با تمرینات آماده‌سازی خوب، تیم را از نظر بدنی بهتر کنیم. اما باید بگویم که جذب بازیکن خوب خارجی و داخلی در نیم فصل بسیار سخت است؛ چرا که تیم‌ها بازیکنان خوبشان را از دست نمی‌دهند. اما با مدنظر قرار دادن بسته بودن پنجره در ابتدای نقل و انتقالات، کاری که در نیم فصل انجام دادیم راضی کننده بود که البته کرونایی شدن چند نفر از اعضای تیم در دو بازی گذشته به ما ضربه زد. ما چند بازیکن در سطح بازیکنان کنونی جذب کرده‌ایم که از عملکردشان رضایت دارم و رقابت خوبی در تیم ایجاد کرده‌اند.
انتهای پیام/

پژوهشیار