رئیس گروه نظارت فنی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛

ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون امسال افتتاح می‌شود

1398/08/18 - 11:54 - کد خبر: 5947
ورزشگاه زیتون زنجان

نصر: رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در صورت تزریق اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون، امسال شاهد افتتاح این ورزشگاه خواهیم بود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، حمید حسنی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری است که عملیات اجرایی آن از سال 84 آغاز شده است.

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در این مدت ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان به علت کمبود اعتبارات عمرانی به مرحله بهره‌برداری نرسید، تصریح کرد: با این حال اولویت امروز استان تکمیل این پروژه است و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان نیازمند 12 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: طبق وعده داده شده قرار است، استانداری بخشی از این مبلغ را تأمین کند.

حسنی با اشاره به اینکه در حال حاضر کار ساخت ورزشگاه با جدیت در حال انجام است، گفت: امیدواریم امسال این پروژه به بهره‌‌برداری برسد.

گفتنی است، ورزشگاه 15 هزار نفری زیتون در منطقه شمالی شهر زنجان و در کنار مجموعه تفریحی گردشگری "گاوازنگ" واقع است و با فضای روباز 25 هزار و 600 مترمربع و فضای سرپوشیده پنج هزار و 24 مترمربع، برای رسیدن به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نیازمند تامین اعتبار کافی و به موقع است.

طبق قرارداد مقرر بود، پیمانکار طرح عملیات اجرایی این پروژه بزرگ ورزشی را در استان زنجان چهار ساله و با اعتباری معادل ۱۳۷ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال به پایان برساند که به دلیل مشکلات موجود، کار ساخت آن 14 سال طول کشیده است.

انتهای پیام/

پژوهشیار