دونده پیشکسوت تبریزی دور تبریز را دوید

1400/12/03 - 09:17 - کد خبر: 59361
بهروز داداش زاده

نصر: بهروز داداش زاده، دونده پیشکسوت تبریزی توانست کمربند تبریز را در پنج ساعت و ۴۵ دقیقه بدود.

به گزارش نصر، در ادامه روند فعالیت های دو و میدانی بهروز داداش زاده توانست در روز جمعه افتخار دیگری را به نام خود ثبت کند.
وی که برنامه دویدن خود را از ساعت 06:00 صبح از میدان بزرگ آذربایجان تبریز شروع کرده بود، با گذر از اتوبان‌ پاسداران، اتوبان شهید کسائی، میدان راه‌آهن، جاده سنتو و سه راهی فرودگاه نهایتاً مسافت 55 کیلومتری را بعد از سپری کردن پنج ساعت و چهل و پنج دقیقه در  ساعت 11:45 به اتمام رساند.
همچنین ابوالفضل علیزاده از دیگر ورزشکاران تبریزی نیز مسافت نقطه آغاز تا خروجی مارالان (حدود 27 کیلومتر) را در کنار  بهروز داداش زاده  دوید.
در پایان این دونده تبریزی، ضمن تشویق همگان به انجام فعالیتهای مستمر ورزشی تاکید کرد که با بها دادن بیش از پیش به ورزش و انجام مستمر آن و اراده انسانی دست یافتن به هر چیزی امکان پذیر و میسر است.
همچنین در خط پایان،  شرکت آذراتصال از همت، اراده و اقدام شایسته بهروز داداش زاده در جهت اشاعه فرهنگ ورزش و توجه به سلامت جسمانی قدردانی به عمل آورد.

لازم به ذکر است داداش زاده پیش از این نیز مسافت های طولانی از جمله مسافت یکصد کیلومتری تبریز به اهر را توانسته بود در زمان یازده ساعت و ۳۵ دقیقه بدود.
انتهای پیام/

پژوهشیار