دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی خبر داد:

راهیابی تیم فوتبال‌ساحلی فدک ارومیه به مرحله نهایی لیگ زیرگروه کشور

1398/08/18 - 10:12 - کد خبر: 5928
فدک ارومیه، فوتبال ساحلی

نصر: دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم ساحلی فدک ارومیه به عنوان تنها نماینده استان در مرحله دوم مسابقات لیگ زیرگروه کشور با غلبه بر حریفان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسین نیرویار امروز در گفت و گویی افزود: در این مسابقات تیم‌های پارس دکل گستر اراک، فدک ارومیه، صدرشیمی یزد و شهدای بافق در گروه یک حضور دارند و به مدت سه روز (۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه جاری) در زمین‌های ساحلی ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه در این دیدارها با بستن بازوبند مشکی اقدام به ابراز همدردی با هموطنان داغ دیده و زلزله زده استان‌ آذربایجان شرقی کردند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه در نخستین دیدار خود با پیروزی چهار بر دو مقابل پارس دکل گستر اراک رسید و در دومین دیدار نیز با نتیجه دو بر یک صدرشیمی یزد را پشت سر گذاشت و به مرحله نهایی راه یافت و امروز در سومین دیدار به مصاف شهدای بافق می رود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: در پایان این مسابقات از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله‌نهایی که زمان و مکان برگزاری آن توسط فدراسیون اعلام می‌شود، شرکت می‌کنند و در نهایت نیز دو تیم برتر به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور راه می‌یابند.  

نیرویار اضافه کرد: در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم‌های ملوان بندر گناوه (میزبان)، بالابان‌آرین اردکان، فولاد هرمزگان و کیان‌آریا اصفهان حضور دارند.

وی افزود: تیم فدک ارومیه اوایل ماه جاری در مرحله نخست این مسابقات به همراه پارس دکل گستر اراک با غلبه بر حریفان به عنوان دو تیم برتر گروه خود به این مرحله دوم راه یافته است.

مهر سال گذشته تیم فوتبال ساحلی فدک ارومیه به عنوان تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ زیر گروه کشور با قبول دو شکست از رسیدن به مرحله نهایی بازماند اما امسال موفق به صعود شد.

انتهای پیام/

پژوهشیار