کارشناس فوتبال کشور:

تراکتور چشم و چراغ فوتبال ایران است/ این تیم با سولدو به جایی نمی‌رسد

1400/11/27 - 09:21 - کد خبر: 59082
عکس

نصر: کارشناس مطرح فوتبال کشور با اعلام هشدار در مورد وضعیت تیم تراکتور تأکید کرد که این تیم با زوونیمیر سولدو به جایی نخواهد رسید.

به گزارش نصر، امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص وضعیت نگران کننده تیم تراکتور اظهار داشت: متاسفانه امسال تراکتور اصلا شرایط خوبی ندارد و این مایه تاسف است. تیمی که سالیان سال در جمع مدعیان قهرمانی بود امسال در منطقه سقوط قرار دارد. باید وضعیت تراکتور را موشکافانه بررسی و تحلیل کرد که چرا این تیم پرآوازه به چنین وضعیتی افتاده است. البته من اطلاعاتی دارم اما این اطلاعات برای قضاوت کافی نیست.
کارشناس فوتبال کشورمان درخصوص ناکامی‌ها و نتایج ضعیف تراکتور افزود: قطع به یقین نتایج تراکتور از تغییرات متعدد کادرفنی نشات گرفته است چراکه همین امسال ۳ مربی عوض شده و تاثیر بسزایی داشته است. کار تراکتور از مشکل عبور کرده و به مرحله بحران رسیده است. مسئولین تراکتور باید هر چه سریعتر وضعیت این باشگاه را سر و سامان بدهند که اگر دیر بجنبند کار سخت خواهد شد.
«تراکتور با زوونیمیر سولدو به جایی نخواهد رسید» وی با تأکید بر این جمله به ضرورت تغییرات در کادرفنی تراکتور اشاره کرد و گفت: من نتایج تراکتور و مصاحبه‌های آقای سولدو را دیده‌ام. ایشان بعد از هر بازی اعلام می‌کنند که “سال سختی پیش‌رو داریم”. ایشان را آورده‌اند که سختی‌ها را به آسانی تبدیل کند؛ اگر غیر از این بود چرا دست به تغییرات زدند؟
حاج‌رضایی مطرح کرد: معتقدم در حال حاضر تراکتور نیاز به مربی خوب داخلی دارد، مربی‌ای که کاملا با فضای تراکتور آشنایی داشته و بتواند این تیم را از منطقه خطر دور کند. اگر تغییری انجام بگیرد و دوباره مربی خارجی جایگزین سولدو شود، بازهم همان آش و همان کاسه خواهد شد.
وی اذعان داشت: متاسفم درباره تراکتوری صحبت می‌کنم که نگران سقوطش هستیم. واقعا با این تیم چه کردند؟ تراکتور چشم و چراغ فوتبال ایران است. من به شدت از وضعیت کنونی این تیم ناراحت هستم. چرا باید تیمی که وجهه بین‌المللی دارد، در منطقه سقوط باشد؟
امیر حاج‌رضایی درباره دیدار روز جمعه تراکتور مقابل استقلال هم گفت: تراکتور اعتماد به نفس‌اش را از دست داده و واقعا بازی سختی خواهد داشت. از سویی، استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و از اول فصل تا به حال شکستی نداشته است. تراکتور باید هر طور شده با امتیاز از زمین خارج شود، در غیر اینصورت زنگ خطر برای این تیم بیش از هر زمان دیگری به صدا درخواهد آمد.
این کارشناس فوتبال در پایان راجع به مطالبات هواداران تراکتور که در این سال‌ها نادیده گرفته شده است، یادآور شد: به نظرم در هر شرایطی باید به نظر هواداران احترام گذاشت و توقعات آن‌ها را برآورده کرد. امیدوارم این فصل برای تراکتور به خیر و خوشی تمام شود و از الان به فکر فصل آینده باشند تا این تیم دوباره به جایگاه واقعی خود برگردد.
انتهای پیام/

پژوهشیار