خبر/

شهرداری تبریز در کنار خانواده‌های حادثه‌دیده است

1398/08/17 - 23:59 - کد خبر: 5906
ایرج شهین باهر

نصر:شهردار تبریز از آمادگی شهرداری برای ارسال نیرو و تجهیزات موردنیاز به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هم استانی‌های عزیز در زلزله‌ بامداد روز -جمعه ۱۷ آبان‌ماه- در شهرستان میانه، اظهار کرد: شهرداری تبریز در کنار خانواده‌های حادثه‌ دیده است و در صورت نیاز با تمام ظرفیت برای کمک به آسیب‌دیدگان آمادگی کامل دارد.

شهردار تبریز از اعزام دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شش دستگاه کمپرسی و دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده تا امر آواربرداری تسریع شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مدیریت بحران شهرداری بازدیدی از مناطق حاشیه‌نشین شهر تبریز انجام داده‌اند، افزود: خوشبختانه زلزله بامداد امروز خسارتی در مناطق حاشیه‌نشین تبریز در پی نداشته و جای نگرانی نیست.

شهین باهر با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی شهرداری تبریز، تصریح کرد: در صورت نیاز آماده اعزام نیروهای امدادی و خدماتی به مناطق زلزله‌زده هستیم.

وی با بیان اینکه مصدومیت و جان باختن تعدادی از هم استانی ها باعث تألم خاطر ما شد، اظهار کرد: از خداوند متعال برای خانواده‌های داغ‌دیده صبر آرزومندیم و دعا می‌کنیم تا مصدومان این زمین لرزه نیز هرچه زودتر سلامتی خود را به دست آورند.

انتهای پیام/

پژوهشیار