امام جمعه تبریز؛

دشمنی آمریکا و اسرائیل با جمهوری‌اسلامی پایان‌ناپذیر است

1400/11/25 - 13:22 - کد خبر: 59041
حجت الاسلام آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: دشمنی و کینه توزی های آمریکا و رژیم اشتغالگر قدس با جمهوری اسلامی ایران پایان ناپذیر است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در جمع مردم خسروشاه با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل غاصب با اساس اسلام مخالف هستند، یادآور شد: پس تا اسلام و استکبارستیزی مسلمانان وجود دارد، آنان از دشمنی با ایران دست برنداشته و برای از بین بردن ارزش های اسلامی و انقلابی مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی اظهار داشت: همین مخالفت ایالات متحده امریکاست که توطئه های مختلفی چون، ترور، جنگ، تحریم و تهدیدها را بر کشور ما تحمیل می کند و متاسفانه عده ای نیز در داخل چنین تصور می کند که این دشمنی ها با مذاکره برطرف می شود.
آل هاشم با بیان اینکه ما با مذاکره هیچ مخالفتی نداریم، ادامه داد: مذاکره باید عزت مندانه باشد و بتواند منافع مردم را حفظ و نیازهای آنها را برطرف کند، اما باید توجه داشت که غرب به سرگردگی آمریکا با اصول و اساس اسلام مخالف هستند.
وی گفت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب بارها در بیانات خود متذکر شده اند ، باید دولتمردان و مذاکره کنندگان ما هوشیار و بیدار باشند و از حرکت دولت قبل در قضیه برجام درس گرفته و آنرا تکرار نکنند که بر همه ثابت شد غیر از بحث و جدل ها و ساعت ها جلسه در این کشور و آن کشور، سودی برای ما نداشت.
امام جمعه تبریز بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را مربوط به تحریم و بخشی دیگر را مربوط به سوء مدیریت ها دانست.
آل هاشم افزود: مشکلاتی همچون گرانی، تورم و کم شدن ارزش پول ملی که در جامعه وجود دارد ناشی از مدیریت های اشتباه است، اما با وجود این مشکلات باید به آینده امیدوار بود و در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم کارهای بسیار خوبی انجام شده و این اقدامات در سطح ملی و بین المللی آغاز شده است که در گذر زمان معلوم و برای ملت بیشتر ملموس خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار