صنعت‌نفت آبادان تیم تراکتور را با شکست بدرقه کرد

1400/11/23 - 18:52 - کد خبر: 58942
عکس

نصر: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته هفدهم لیگ برتر با یک گل برابر میهمانش تراکتور تبریز به برتری رسید.

به گزارش نصر، این دیدار که عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با گل دقیقه ۸۶ طالب ریکانی پیروز شد و با ۲۵ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد.
بازی در نیمه نخست با میدان داری تیم صنعت‌نفت آبادان آغاز شد و این تیم حملات خود را از جناح چپ پایه‌ریزی کرد.
نفتی‌ها که در این دیدار طالب ریکانی بازیگردان اصلی خود را از ابتدای بازی به همراه نداشتند در میانه میدان با مشکل بازی سازی روبه رو بودند.
شاگردان علیرضا منصوریان در دقیقه ۴۵ صاحب موقعیت خوب گلزنی شدند اما ضربه سر رضا جبیره را محمدرضا اخباری با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد تا این نیمه بدون گل به پایان برسد.
نیمه دوم تیز با فشار بی‌امان تیم صنعت‌نفت آبادان آغاز شد و بازیکنان این تیم با حرکات تکنیکی رضا جبیره، حکیم نصاری و حسن بیت‌سعید بارها به دروازه تراکتور نزدیک شدند اما دروازه‌بان و مدافع این تیم مانع گلزنی شاگردان منصوریان شدند.
در دقیقه ۷۶ تیم صنعت‌نفت سه بار فرصت گلزنی داشت که یک بار توپ به تیر دروازه تراکتور برخورد کرد و ۲ دیگر نیز دروازه‌بان این تیم مانع باز شدن دروازه تراکتوسازی تبریز شد.
اشکان خورشیدی به کمک های فرهاد مروجی و حامد صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
منصوریان با آوردن طالب ریکانی ریتم هجومی تیم خود را تقویت کرد و این بازیکن با حرکات تکنیکی خود مدافعان تراکتور را دچار اشتباه کرد.
در دقیقه ۸۶ طالب ریکانی ۶ دقیقه پس از آمدنش به زمین صاحب موقعیت شد و با شوتی دیدنی و زیبا از فاصله ۲۰ متری به زیباترین شکل ممکن تیمش را صاحب گل کرد.
آرش قادری و سعید ایران‌خواه از تیم تراکتورسازی تبریز و عباس بوعذار و طالب ریکانی در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
تیم تراکتور سازی در ابن دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، آرش قادری، سعید ایران خواه، عبداله ناصری(۸۸- نادر محمدی)، محمد قنبری، اکبر ایمانی، علی نجفی(۸۸- علی فتحی)، علی دشتی(۷۴- سعید واسعی)، مهدی کیانی (۶۱ - محمد بلبلی) و محمد عباس‌زاده به میدان رفت.
تیم صنعت‌نفت آبادان نیز با ترکیب فرزین گروسیان، حسین ساکی(۲۸- امیرحسین فرهادی) رضا یزدان‌دوست، میثم تهی‌دست، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری(۹۰- مهدی حنفی)، سیدفاخر تهامی، حسن بیت‌سعید، مهدی ممی‌زاده(۹۰- محمدرضا غبیشاوی) عباس بوعذار(۸۱- طالب ریکانی)، رضا جبیره وارد بازی شد.
هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با در دست داشتن پرچم‌های زردرنگ این تیم را از هتل کاروانسرا تا ورزشگاه تختی آبادان همراهی کردند.
حدود ۵۰ تماشاگر آبادانی از دیوارهای مجاور ورزشگاه تختی این دیدار را تماشا کردند.
چهار بازیکن اصلی تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل ابتلا به کرونا این دیدار را از دست دادند.
چهار بازیکن اصلی تیم صنعت‌نفت آبادان نیز در این دیدار به دلیل مصدومیت و محرومیت غایب بودند.
حسین ساکی مدافع تیم صنعت‌نفت آبادان در دقیقه ۲۸ این دیدار مصدوم و جای خود را به بازیکن دیگری داد.
با شروع نیمه دوم باران شروع به باریدن کرد تا بازی در این نیمه زیر باران برگزار شود.
هر ۲ تیم در این دیدار از چهار تعویض خود استفاده کردند.
علیرضا منصوریان و طالب ریکانی در پایان این دیدار به شدت از سوی هواداران تشویق شدند.
هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در پایان این دیدار به جشن و پایکوبی پرداختند.
هواداران آبادانی با در دست داشتن پرچم‌های زرد رزنگ و با به صدا در آوردن بوق خودروهای خود پیروزی تیم محبوب خود را جشن گرفتند.
انتهای پیام/

پژوهشیار