رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی:

سازمان تبلیغات اسلامی از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور است

1400/11/23 - 16:24 - کد خبر: 58937
عکس

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و تکالیفی که بر عهده دارد از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور و استان به شمار می‌رود.

به گزارش نصر، محمد فرشکاران صبح امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: تبلیغات اسلامی با توجه به وظایف و تکالیفی که بر عهده دارد از ارگان‌های حیاتی و مهم کشور و استان به شمار می‌رود.
وی افزود: تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیردولتی بوده که در فشارها و تنگناهای مالی و اعتباری کارهایی را انجام می‌دهد که برای ارزش گذاری آنها نمی‌توان نرخی تعیین کرد.
فرشکاران تصریح کرد: رسیدن به اصول تفکری منظم و ارزشمند که منطبق بر نوع تفکرات نسل جوان و فهم جامعه مدرن باشد، هدف خطیری است که تبلیغات اسلامی باید در جهت تحقق آن تلاش کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: دشمن هیچ غفلتی ندارد و در تمام عرصه‌ها شاهرگ‌ها را شناسایی کرده و با تکیه بر موضوعاتی مثل FATF و تحرم‌های ناجوانمردانه کشور را در تنگناهای شدید مالی قرار می‌دهد.
این مسؤول ادامه داد: اگر نتوانیم ارزش‌هایی مثل خودباوری و استقلال را در بین نسل جوان نهادینه کنیم و از لحاظ اقتصادی به کشورهای بیگانه وابسته باشیم، به تدریج شاهد جایگزینی فرهنگ منحط غربی با فرهنگ و تمدن دیرین اسلامی کشور خواهیم شد.
وی تاکید کرد: این در حالی است که قرارگیری علم و منطق در کنار ارزش‌های دینی جامعه را به بلوغ می‌رساند و موجب سرافرازی در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز ضمن ارائه گزارشی جامع از برنامه‌ها و فعالیت‌ها و معرفی پتانسیل‌های موجود در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر لزوم توجه مدیران ارشد به این توانمندی‌ها تاکید کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار