خبر/

تصادف در آزادراه پیامبر اعظم (ص) سه کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

1400/11/22 - 22:20 - کد خبر: 58900
عکس

نصر : رییس هلال احمر هشترود گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه «تیبا» با یک دستگاه کشنده تریلر در آزادراه پیامبر اعظم (ص) سه نفر از سرنشینان خودروی سواری جان باختند و ۲ نفر دیگر از آنان مصدوم شدند.

به گزارش نصر، بهزاد اصلانی جمعه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سانحه رانندگی خودرو سواری «تیبا» از پشت با تریلر حامل تیرآهن برخورد کرده بود.
به گفته وی این حادثه عصر امروز در ۳۰ کیلومتری هشترود و در  سرازیری روستای «آلقو» رخ داد و امدادگران هلال احمر و اورژانس بی‌درنگ به محل اعزام شدند.
وی اضافه کرد: رهاسازی توسط خودرو نجات و ست‌های هیدرولیک نیمه‌سنگین پایگاه هلال احمر شهید «ملک‌پور» انجام شد و امدادگران اورژانس «ورقه» و «نظرکهریزی» نیز در محل حضور داشتند و به مصدومان رسیدگی کردند.
وی با بیان اینکه مصومان این حادثه در بیمارستان امام حسین(ع) هشترود بستری شدند، اظهار داشت: جانباختگان یک مرد ۷۰ ساله  و دو زن ۳۲ و ۷۰ ساله هستند.
به گزارش ایرنا آزادراه پیامبر اعظم (ص) با ۳۰۰ کیلومتر طول، تبریز را به زنجان وصل می‌کند و حدود ۸۰ کیلومتر از آن در محدوده شهرستان هشترود قرار دارد.
ست هیدرولیک که در این سانحه نیز به کار گرفته شدد، شامل مجموعه وسایلی است که می‌توان از آنها برای رهاسازی مصدوم یا باز کردن دربها با بریدن، بلندکردن، کشیدن وسایل و بریدن شیشه‌ها استفاده کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار