به دلیل ابتلای اعضای تیم مس به کرونا؛

دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال لغو شد

1400/11/19 - 15:37 - کد خبر: 58769
فوتسال

نصر: دیدار حساس تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال لغو شد.

به گزارش نصر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال قرار بود روز پنجشنبه این هفته دو تیم گیتی پسند و مس سونگون به مصاف هم بروند.
با این حال این مسابقه که جدال تیم‌های اول و دوم جدول و دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم مس به ویروس کرونا لغو شد.
آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: روز گذشته نامه باشگاه مس از طریق هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی به ما ارسال شد مبنی بر ابتلای تعدادی از اعضای این تیم به ویروس کرونا. مراتب به کمیسیون پزشکی مبارزه با کرونا اعلام و مدارک آنها بررسی شد. طبق آیین نامه و با بررسی همه جوانب بازی روز پنجشنبه لغو و به ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۴ بهمن موکول شد.
جابری در پاسخ به این سئوال که چه تعداد از بازیکنان و چه تعداد از اعضای کادر فنی مس به کرونا مبتلا شده‌اند؟ تاکید کرد: این موضوع محرمانه است. ما شرایط آیین نامه را لحاظ کردیم. آیین نامه می‌گوید بازی در حالی لغو می‌شود که ۲۵ درصد از بازیکنان و اعضای تیم مبتلا به کرونا باشند به شرطی که ۸۰ درصد از همین ۲۵ درصد بازیکن باشند.
به گفته جابری، سایر مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال روزهای پنجشنبه و جمعه همین هفته برگزار می‌شود و تغییری در بازی آنها ایجاد نشده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار