رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

راهپیمایی۲۲ بهمن در شهرهای قرمز خودرویی برگزار می شود

1400/11/18 - 16:39 - کد خبر: 58702
عکس

نصر: نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: به علت شرایط خاص کرونایی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور نماینده‌ ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص برگزاری مراسم یوم الله ۲۲بهمن، بیان داشت: برنامه‌های بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تنوع و گستردگی بیشتری در بالغ بر ۱۵۰۰ شهر و ۳۰ هزار روستا در حال برگزاری است. 
وی ادامه داد: بعد محتوایی و عمق بخشی به برنامه‌ها با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف و آثار این حماسه عظیم در داخل و در خارج، جهاد تبیین و روایتگری در مقابل جنگ روایت‌ها، تحریف و تخریب دشمن، جزء برنامه‌های در حال اجراست. حلقه‌های معرفتی و جلسات گفتگو محور در بسیاری از دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی و همچنین در حدود ۶۰ هزار مسجد و ۴۰ هزار پایگاه بسیج برگزار شد.
موسی‌پور اظهار داشت: از دیگر اقدامات چاپ مقالات، همایش‌های علمی و تخصصی و برپایی وبینارهای مختلف در خصوص ابعاد و آثار شگرف انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه گفت: همزمان با برنامه‌ریزی برای مشارکت بیشتر جوانان و نوجوانان برای برگزاری جشن‌های محله محور و افزایش اجرای گروه‌های سرود، تئاتر و نمایشگاه‌های مختلف عکس و نقاشی؛ شاهد حضور پرشور وگسترده جوانان انقلابی در فضای‌مجازی و پاسخگویی به سوالات و شبهات هستیم.
وی ادامه داد: سخنرانان، ائمه‌جمعه و جماعات با حضور فعال خود دربین مردم، در مساجد، تشکل‌های دینی، سازمان‌های مردم نهاد و هیئات‌مذهبی  به تبیین دستاوردهای انقلاب می پردازند و از طرفی پویش پرچم به عنوان نماد ملی و نمود افتخار و نصب آن در نقاط مختلف در حال اجراست.
نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه نمود: گردآوری ایده‌ها و نظرات و پیشنهادات مردم با راه‌اندازی بانک ایده از جمله اقدامات جدید بوده که در کیفیت بخشی و تنوع اجرای برنامه‌ها موثر است.
موسی‌پور اظهار داشت: امسال رسانه‌ملی نیز نسبت به تولید و پخش مستندهای فاخر و روشنگرانه برای بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات و ابهامات نقش فعالی را ایفا نموده‌است .
وی بیان داشت‌: برنامه‌های ویژه‌ای برای شب ۲۲ بهمن در مساجد و محلات به همراه نورافشانی برگزار خواهد شد.
موسی پور افزود: از آنجا که نقطه اوج و نمایش اقتدار ملی در دهه فجر،  برنامه راهپیمایی عظیم و مقتدرانه یوم الله ۲۲ بهمن است؛ امسال  بر طبق نظرات مسئولین، متخصصین و کادر وزارت بهداشت ودرمان احتمال اوج‌گیری کرونا در هفته‌های آتی وجود دارد؛ لذا باتوجه به شرایط کرونایی کشور و جهت صیانت از سلامت و جان مردم، مراسم جشن ملی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در تهران و شهرهای با رنگ کرونایی قرمز به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد تا خانواده‌ها با آرامش خاطر بیشتری در جشن طلوع چهل و چهارمین سال  پیروزی انقلاب حضور یابند.
وی در پایان عنوان کرد: ضمناً در شهرهای دیگر، راهپیمایی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و همچنین همه تجمعات یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور می‌بایست در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود. تفصیل برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن در تهران و شهرستان‌ها توسط مسئولین ستاد دهه فجر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار