معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان؛

یک سوم درخواست زنجانی‌ها در سفر رییس جمهور مربوط به تسهیلات بانکی است

1400/11/18 - 13:46 - کد خبر: 58683
عکس

نصر: معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: یک سوم درخواست مردم این استان در سفر رییس جمهور شامل درخواستهای بانکی اعم از اخد تسهیلات و امهال در بازپرداختها است.

به گزارش نصر، مجید سرشاری روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: از بیش از ۲۲ هزار درخواست مردمی در سفر رییس جمهور به استان تعداد هشت هزارو ۳۰۰ مورد مربوط به درخواست های بانکی است.
وی اظهار داشت: درخواستهای بانکی شهروندان در اختیار اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قرار داده شد و ما هم با هماهنگی کمیسیون بانکهای استان، این درخواستها را بر حسب زمینه های تخصصی بانکها در بین شعب بانکی ساماندهی و توزیع کردیم.
سرشاری با بیان اینکه از هشت هزارو ۳۰۰ درخواست بانکی مردم استان، به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان درخواست تسهیلات قرض الحسنه بود که پیگیری پرداخت آنها به صندوق کارآفرینی امید محول شده است، افزود: در زمینه وام خرید خودرو، وام خرید یا ودیعه مسکن نیز هر کدام از موارد براساس شناسایی منابع، به بانک های مختلف معرفی شده است.  
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: ما با سرعت تمام پیگیر هستیم تا همه خواست های مردمی در خصوص تسهیلات بانکی به نتیجه برسد.
به گزارش ایرنا رییس‌جمهور در دهمین سفر استانی روز پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۰، در استان زنجان حاضر شد؛ حاصل این سفر که با حضور میدانی و دیدارهای مردمی آیت الله رییسی همراه بود، نزدیک به ۹۰ توافق و مصوبه برای اجرای طرح ها در استان زنجان بود.
برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر چهار هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که طی امسال تا سال ۱۴۰۲ اختصاص خواهد یافت.
همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان اهالی این استان نیز از این فرصت برای انعکاس مطالبات و خواسته های فردی و جمعی خود از طریق مکاتبه یا ثبت در سامانه سامد، بهره بردند.
انتهای پیام/

پژوهشیار