نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت دشمن شناسی و صیانت از خون شهدا

1400/11/17 - 14:00 - کد خبر: 58610
حجت الاسلام آل هاشم، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم دشمن شناسی برای هدر نرفتن خون شهدا گفت: ما باید با شیوه‌های دشمن برای هدف قرار دادن مکتب شهدا آشنا شویم.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم اختتامیه بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید مرند اظهار داشت: اگر با سیره شهدا و روش و منش آنها آشنا شویم تحمل ما در مقابل مشکلات بیشتر می‌شود.
وی تاکید کرد: باید صبر کرده و نسبت به آینده خوش بین باشیم و قدر خانواده‌های شهدا را بدانیم چرا که فرستادن فرزندان به میدان رزم کار بزرگی است.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برای مواظبت از خون شهدا، باید مواظب نفوذ دشمن و خط و مرام امام (ره) باشیم و نسبت به دستورات ولی فقیه بی تفاوت نشویم.
وی با اشاره به لزوم برداشتن موانع برای پیشرفت انقلاب گفت: ما باید در برابر دشمن، اتحاد و همدلی و صمیمیت و انسجام داشته باشیم و با وحدت و اتحاد و تبعیت از فرامین رهبری در برابر دشمن بایستیم.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به نقش مداحان در تبیین پیام انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پیام انقلاب اسلامی باید از شیوه‌های مختلف از جمله شعر به گوش مردم برسد و حتی گفتن یک بیت شعر در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثرتر باشد.
انتهای پیام/

پژوهشیار