خطر «اومیکرون» جدی است؛

«لیله الرغائب» به وادی رحمت تبریز نیایید

1400/11/13 - 22:53 - کد خبر: 58422
وادی رحمت، گلزار شهدای تبریز

نصر: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای یوم الرغائب، اولین پنجشنبه ماه رجب، از شهروندان خواست از مراجعه به آرامستان های سطح شهر خودداری کنند.

به گزارش نصر، فرخ جلالی ضمن اظهار نگرانی از روند رو به افزایش ابتلاء به اومیکرون در سطح جامعه اظهار کرد: گرچه این سازمان با همکاری نهادهای مختلف تلاش خواهد کرد در روزهای پنجشنبه و جمعه جاری خدمات لازم را به مراجعان ارائه دهد اما امیدواریم شهروندان تبریزی امسال نیز به مانند دو سال گذشته از حضور در آرامستان های سطح شهر خودداری کنند.
وی با اشاره به عدم برگزاری مراسمات ترحیم و چهلم برای متوفیان طی دو سال گذشته ادامه داد: پیش بینی می‌شد امسال میزان مراجعه به آرامستان های سطح شهر بیش از سالیان قبل باشد اما وضعیت رو به افزایش ابتلاء به اومیکرون نگرانی جدی ایجاد کرده است.
جلالی از تدفین حدود ۳۵ هزار نفر طی دو سال گذشته در وادی رحمت خبر داد و گفت: اگر فقط خانواده‌های همین اموات نیز در این مجموعه حاضر شوند با ازدحام غیرقابل کنترلی مواجه شده و ترافیک بزرگراه کسایی تا داخل وادی رحمت قفل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین با اشاره به احتمال بارش برف در روزهای پایانی هفته جاری از شهروندان درخواست کرد تا حد ممکن از حضور در وادی رحمت خودداری نموده و زیارت اهل قبور را به روزهای دیگر موکول کنند.
وی در عین حال از حضور اکیپ‌های امدادی مانند آتش نشانی و اورژانس در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در وادی رحمت خبر داد و گفت: گشت‌های نامحسوس پلیس نیز امنیت و سهولت عبور و مرور نظارت خواهند کرد.
جلالی از ارائه خدمات سرویس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در یوم الرغائب به صورت محدود خبر داد و تصریح کرد: از شهروندان گرامی خواهشمندیم در صورت حضور با خودروهای شخصی ضمن استفاده از پارکینگ بزرگ وادی رحمت، از پارک دوبله و اقدامات ترافیک زا خودداری نمایند.
وی ضمن تاکید بر خودداری از پول دادن به متکدیان حرفه‌ای از استقرار نمایندگی دائم بنیاد خیریه مستمندان در وادی رحمت خبر داد و گفت: لطفاً با عوامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نهایت همکاری معمول شود.
انتهای پیام/

پژوهشیار