سلسله استوری موشن های «تبریز در انقلاب» تولید شد

1400/11/13 - 22:16 - کد خبر: 58421
عکس

نصر: مسئول روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از تولید سلسله استوری موشن های «تبریز در انقلاب» توسط حوزه هنری استان خبر داد.

به گزارش نصر، شاهین بدرحیدری با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سلسله استوری موشن های ۳۰ ثانیه‌ای «تبریز در انقلاب» به همت واحد روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی تولید و در فضای مجازی منتشر می شود.
وی افزود: این سلسله استوری موشن ها، با استفاده از اسناد موجود در کتاب «تبریز در انقلاب اسلامی به روایت عکس و سند» از تولیدات حوزه هنری استان تدوین شده و از ۱۲ تا ۲۹ بهمن ماه امسال در فضای مجازی منتشر می شود. 
مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان در ادامه افزود: علاقمندان می توانند این استوری موشن ها را در صفحات فضای مجازی به نشانی @hhtabriz مراجعه و دانلود کنند.
گفتنی است، کتاب « تبریز در انقلاب اسلامی به روایت عکس و سند» به کوشش سیدمحمدمسعود نقیب در ۲۴۸ صفحه، تالیف و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
کار تالیف و انتشار این کتاب به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی و با حمایت های شورای هماهنگی استان از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار