معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل؛

آموزش در مدارس اردبیل غیرحضوری شد

1400/11/12 - 17:09 - کد خبر: 58346
آموزش غیرحضوری

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل از آموزش مجازی مدارس این استان طی یک هفته آینده خبرداد.

به گزارش نصر، رضا قاسمیان روز سه‌شنبه در نامه‌ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد که بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا و ضرورت مقابله با ویروس کرونا و مواجهه احتمالی با پیک ششم بنا به دستور استاندار اردبیل تمام مدارس استان از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه به مدت یک هفته صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد دایر خواهد بود.
در این نامه تاکید شده است: از ظرفیت شبکه شاد برای انجام برنامه‌های غیرحضوری گرامیداشت دهه مبارک فجر و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان حداکثر استفاده به عمل آید.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ، در ادامه روند صعودی شیوع کرونا، مجموع بستری مبتلایان به کووید.۱۹ در استان اردبیل از روز گذشته سه رقمی شده و امروز به ۱۲۴ نفر افزایش یافت که ۵۰ نفر بیشتر از آمار هفته گذشته است.
در پی افزایش شمار مبتلایان، از چهار روز پیش شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، نمین، سرعین و کوثر در وضعیت زرد و شهرستان‌های گرمی، نیر و خلخال در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.
بالاترین آمار مربوط به فوت بیماران مبتلا به کرونا در استان اردبیل در هشتم آذرماه سال گذشته با ۲۲ فوتی، بیشترین آمار بستری روزانه مبتلایان کرونا با ۱۸۹ نفر و بالاترین رکورد بستری همزمان مبتلایان نیز با ۸۹۷ نفر در روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار