مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۴۲ طرح راهداری در دهه فجر در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری می‌رسد

1400/11/12 - 10:34 - کد خبر: 58303
اروجعلی علیزاده

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه فجر ۴۲ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش نصر، اورجعلی علیزاده افزود: این طرح ها شامل ۱۹ طرح بهسازی و آسفالت راه های مختلف استان در شهرستان های تبریز، خداآفرین، هریس، مرند، جلفا، بناب، هوراند، سراب، بستان آباد، میانه، هشترود، کلیبر و مراغه است.
وی احداث یک زیرگذر، تعمیرات اساسی ۶ پل و بهره برداری از هشت پروژه آسفالت راههای روستای در شهرستان های مرند، ورزقان، اهر، تبریز، ملکان و میانه را از دیگر طرح های آماده افتتاح اعلام کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در این ایام از ۴۲ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای در راه های مختلف استان و سه سامانه جدید توزین در حال حرکت در این راه ها بهره برداری می شود.
علیزاده، ادامه داد: به همین مناسبت ۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در راه های مواصلاتی شهرستان های تبریز، چاراویماق، شبستر و اسکو احداث شده است، بهره برداری می شود.
آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.
انتهای پیام/

پژوهشیار