فرماندار:

راه ۸۰ روستای هشترود بسته است

1400/11/08 - 22:22 - کد خبر: 58097
بارش برف، جاده های آذربایجان شرقی

نصر: فرماندار هشترود گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای روستایی پس از بارش برف و کولاک ۲ روز اخیر ادامه دارد اما همچنان راه ارتباطی ۸۰ روستا بسته است.

به گزارش نصر، علیرضا توری روز جمعه در حاشیه بازدید از راه‌های روستایی شهرستان گفت: شدت کولاک و حجم برف در برخی از مسیرهای کوهستانی شهرستان از جمله محورهای آتش‌بیگ، سهندآباد، درین‌سو و دیزج علیقلی بیگ در حدی است که بازگشایی با دشواری انجام می‌شود و در چنین شرایطی از اهالی انتظار می‌رود تا در صورت امکان از تردد غیرضروری خودداری کنند.
وی با بیان اینکه درسایه تلاش عوامل راهداری تمام راه‌های اصلی شهرستان باز است، اضافه کرد: اکنون پنج گروه راهداری با ۱۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حال بازگشایی راه‌های بسته شهرستان هستند و در صورتی که شرایط جوی همراهی کند، تعداد قابل توجهی از راه‌های روستایی به زودی بازگشایی می‌شود.
علی ابوالحسنی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود هم به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.
به گزارش ایرنا هشترود از شهرستان‌های کوهستانی آذربایجان‌شرقی است که راه‌های سخت‌گذر دارد و مردم این شهرستان در زمستان امسال شاهد بارش قابل توجه برف در مقایسه با سال گذشته هستند.
انتهای پیام/

پژوهشیار