اعلام برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در آذربایجان شرقی

1400/11/07 - 23:06 - کد خبر: 58075
عکس

نصر: جلسه هماهنگی و ابلاغ اقدامات و تصمیمات نیروهای مسلح آذربایجان شرقی برای گرامیداشت دهه فجر در محل قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱حمزه و با حضور امیر سرتیپ‌دوم شفیعی برگزار شد.

به گزارش نصر، ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در این نشست گفت: در هر عرصه و زمانی دشمنان ما اهداف جدیدی برای خود تعریف می‌کنند و با کمک استکبار جهانی آن اهداف را مورد هجمه قرار می دهند. 
امیر شفیعی افزود: به نظر می رسد امسال نیروهای مسلح جزو اهداف اصلی حملات رسانه‌ای دشمنان بوده و هستند که باید با رصد کردن فضای مجازی، به تدوین برنامه جهت خنثی کردن نقشه های دشمن بپردازیم‌.
وی در ادامه با اشاره به لزوم پیشرفت و اجرای برنامه ها به صورت مدون و طرح‌ریزی شده، تاکید کرد: امسال در دهه فجر به گونه ای حاضر می‌شویم که این پا در رکابی را نمایش می دهیم.
فرمانده لشکر ٢١ حمزه نزاجا همچنین افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه استفاده از استخر مروارید ارتش برای خانواده های کلیه کارکنان نیروهای مسلح رایگان خواهد بود.
امیر شفیعی در پایان نیز از برگزاری مسابقه تیراندازی بین نیروهای مسلح در تاریخ ۱۳ بهمن ماه در شهر تبریز خبر داد. 
در بخش های دیگر برنامه، تقویم مناسبت‌ها و ماموریت های نیروهای مسلح در ایام الله دهه فجر و نحوه همکاری نیروها مورد بحث و بررسی قرار گرفت‌.
انتهای پیام/

پژوهشیار