جشن کرونایی با طعم صعود به جام جهانی 

1400/11/07 - 13:23 - کد خبر: 58042
عکس

نصر: در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی،  ایران روز پنجشنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در حالی میزبان عراق است که بحران کرونا باعث شده تا مهره های مهم زیادی در ترکیب ایران نباشند.

به گزارش نصر، تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ در حال حاضر با شانزده امتیاز در جایگاه اول جدول رده بندی گروه A مسابقات قرار دارد.
ایران در این مرحله از مسابقات نمایش فوق العاده درخشانی ارائه کرد و رقبا را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت. در 6 بازی انجام شده توسط تیم ملی ایران، شاگردان اسکوچیچ در پنج بازی موفق به کسب پیروزی شده اند و تنها در یک بازی که برابر کره جنوبی بود با نتیجه 1-1 در ورزشگاه آزادی متوقف شدند.
دیدار رفت ایران و عراق نیز در هفته دوم این مرحله برگزار شد که در نهایت ایران موفق شد با سه گل عراق را در هم بکوبد تا با تمرکز بهتری به مسابقات ادامه دهد. اکنون وضعیت تیم ملی ایران نسبت به بازی گذشته کاملا متفاوت است چرا که تیم ایران در بحران کرونایی به سر می برد و اسکوچیچ مهره های مهم و اصلی اش را در اختیار ندارد و همچنان خبری از مهدی طارمی نیست و نفراتی چون سردار آزمون، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی و سیدمجید حسینی نیز به علت ابتلا به ویروس کرونا این بازی را از دست داده اند اما با تمام این اتفاقات، ایران قطعا برای مسابقه مهم که باعث می شود تیم ملی جواز صعود به جام جهانی را بدست بیاورد و سفر به قطر قطعی شود، برای پیروزی پا به میدان می گذارد. همچنین خبری دقیقی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه وجود ندارد اما بدون شک صعود به جام جهانی با حضور هواداران در آزادی زیباتر خواهد بود به ویژه آنکه در صورت حضور هواداران، بانوان نیز حضور خواهند داشت.
اما در آن سوی میدان تیم عراق شرایطی متفاوت با ایران دارد. ایوان پتروویچ در حالی هدایت عراق را برعهده گرفته که این تیم با تنها چهار امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه A قرار دارد. عراق از 6 بازی خود در چهار مسابقه به تساوی رسیده و در دو بازی شکست خورده و هیچ بردی را در این مرحله تا به اینجای کار بدست نیاورده است، همچنین عراق نیز مثل ایران چند بازیکنش را در اختیار ندارد و نفراتی چون سعد ناطق و یاسر قاسم تیمشان را در این بازی  همراهی نمی کنند اما با تمام این مسائل قطعا عراقی ها برای مقابله با ایران و شکست تیم اسکوچیچ پا به آزادی می گذارند که این مسئله می تواند کار را برای تیم کشورمان سخت کند. 
در حال حاضر ایران با ۱۶ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و تیم عراق نیز با ۴ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

گفتنی است دیدار حساس دوتیم ایران و عراق از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت کریستوفر جیمز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

پژوهشیار