ستاره تیک‌ تاکی به قتل همسرش متهم شد

1400/11/06 - 16:54 - کد خبر: 58003
عکس

نصر: این روزها نمی‌توان انکار کرد که شبکه‌های اجتماعی تاثیر بسزایی در زندگی ما دارند. شهرت ستاره‌های آن نیز با دنبال کننده‌های میلیونی چیزی کم از ستاره‌های سینما و ورزش ندارد. بنابراین طبیعی است که زندگی آن‌ها زیر ذره‌بین باشد به ویژه وقتی اتفاقی ناگوار در زندگی آن‌ها رخ دهد.

به گزارش نصر، نمونه آن را می‌توانیم در زندگی علی ابوالبان معروف به JinnKid، ستاره شبکه‌های اجتماعی تیک‌تاک با بیش از ۹۴۰۰۰۰ دنبال کننده در رسانه‌های اجتماعی در روزهای گذشته ببنیم. بر اساس گزارش‌ها علی ابوالبان متهم به قتل همسر خود و یک مرد در ساختمانی در سن دیگو است.
ماجرا از این قرار بوده که به دنبال اختلافات علی ابوالبان با همسرش آنا ابوالبان، در ۱۸ اکتبر سال گذشته میلادی آنا از او می‌خواهد خانه را ترک کند. علی ابوالبان نیز خانه را ترک می‌کند و در هتلی در همان شهر اقامت می‌کند اما بر اساس اعترافات وی در دادگاه، علی سه روز بعد از ترک خانه به صورت مخفیانه به داخل آپارتمان بازگشته و بر روی آی‌پد دختر پنج ساله‌اش شنود نصب کرده است.
ساعاتی بعد علی ابوالبان که به هتل محل اقامتش بازگشته بود از طریق برنامه‌ای که بر روی آی‌پد دخترش نصب کرده بود صدای همسرش و مردی را شنیده که در حال صحبت کردن و قهقهه زدن هستند و بعد از آن به سمت آپارتمان همسرش می‌رود و جنایتی مرگبار را رقم می‌زند.
ابوالبان سه بار به سوی ریبورن کادناس بارون ۲۹ ساله یعنی مردی که در منزل همسرش حضور داشته شلیک می‌کند و سپس به پیشانی همسرش، آنا ابوالبان ۲۸ ساله شلیک می‌کند و سپس به مدرسه دخترش می‌رود تا با دخترش فرار کند اما در نهایت توسط پلیس دستگیر می‌شود. 
علی ابوالبان در دادگاه خیانت همسرش را دلیل انگیزه‌اش برای قتل وی و مرد همراهش دانسته، این درحالی است که کاراگاهان پس از تحقیقات به این نتیجه رسیده‌اند آنا ابوالبان و ریبورن کادناس بارون تنها رابطه‌ای دوستانه داشتند.
درحال حاضر تا تکمیل تحقیقات بر اساس دستور قاضی دادگاه عالی سن دیگو علی ابوالبان بدون قرار وثیقه در زندان نگهداری خواهد شد.
علی ابوالبان معروف به JinnKid در فضای مجازی ویدیویی دارد که با همسرش می‌خندد و می‌رقصد و در توضیح آن نیز نوشته "وقتی رابطه با همسر بدون مشکل و جنجاله". حالا همسرش دیگر زنده نیست و خودش به جرم قتل همسرش در زندان به سر می‌برد. اتفاقی که نشان می‌دهد نباید تحت تاثیر ستاره‌های فضای مجازی و زندگی به ظاهر بدون مشکل و تجملاتی آن‌ها بود.

عاطفه حسینی
انتهای پیام/

پژوهشیار