فرماندار شبستر:

مطالبه گری درست از وظایف رسانه هاست

1400/11/06 - 12:18 - کد خبر: 57977
عکس

نصر: فرماندار شهرستان شبستر در اولین نشست خود با خبرنگاران این منطقه با اشاره به اینکه اصحاب رسانه پشتوانه قوی برای مسئولان هستند، اظهار داشت: خبرنگاران منطقه با وحدت کامل و همسو برای تحقق این کار فرهنگی و تاثیرگذار در منطقه تلاش کنند.

به گزارش نصر، ایوب دهقان فرماندار شبستر ضمن درخواست از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساماندهی این قشر زحمتکش از جامعه گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی، ساماندهی و ارائه مجوز قانونی برای علاقه مندان جهت فعالیت در این حوزه از مسائل مهم این حوزه است.
رئیس شورای اداری شهرستان شبستر مطالبه گری درست را از وظایف رسانه ها دانست و اظهار داشت: خبرنگاران سعی نمایند در موضوع مطالبه گری و بیان مشکلات جامعه ، اقدامات انجام گرفته دستگاه های اجرایی را نیز در این مطالبه گری تلفیق نموده تا شاهد تاثیرگذاری بیشتر آن در جامعه باشیم .
وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و بیان مشکلات جامعه هستند خاطر نشان کرد: نقد صحیح و بیان مشکلات جامعه باعث تسریع در حل مشکلات مردم شده و موجب برچیدن شایعات خواهد شد .
ایوب دهقان بر لزوم حفظ جایگاه خبرنگاران در جامعه تاکید کرد واضافه نمود: خبرنگاران در جامعه باید از احترام ویژه برخوردار باشند و جایگاه اجتماعی آنها به عنوان زحمت کشان عرصه های فرهنگی و اجتماعی حفظ گردد.
فرماندار شبستر ضمن توصیه به خبرنگاران جهت پرهیز از پرداخت به خبر های کذب گفت : امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند اخبار صحیح است و خبرنگاران متعهد تلاش کنند این موضوع تحقق یابد .
فرماندار شبستر در بخشی از سخنان خود به ادامه اجرای پروژه جاده تسوج اشاره کرد وگفت : این پروژه از اولویت های کاری بوده که با تخصیص اعتبار از طریق فاینانس بزودی با مطالعه و تملک اراضی شاهد تسریع در روند اجرای آن خواهیم بود.
دهقان احداث میدان تره بار شهرستان را از جمله نیازهای منطقه برشمرد و اظهار داشت: توسعه گردشگری ساحلی در بندر شرفخانه ، ایجاد کارخانه بازیافت زباله و ساماندهی اصولی هفته بازارها از دیگر برنامه های کاری است که امیدواریم با همکاری و تعامل مسئولان شهرستانی و استانی شاهد تحقق آنها بوده باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار