با حضور فعالان فرهنگی و رسانه ای صورت گرفت؛

رونمایی از ماهنامه «نصر آذربایجان»/ نخستین مجله گویای کشور در تبریز منتشر شد

1400/10/30 - 13:49 - کد خبر: 57643
نصر آذربایجان

نصر: ماهنامه «نصر آذربایجان» و نسخه الکترونیک و گویای آن برای نخستین بار در کشور در تبریز رونمایی شد.

به گزارش نصر، آئین رونمایی از ماهنامه «نصر آذربایجان» و نسخه الکترونیک و گویای آن عصر روز گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از فعالان رسانه ای، کارآفرینان و مدیران صنعتی استان برگزار شد.

مدیرمسئول آژانس خبری-تحلیلی نصر در این آئین با تقدیر از همراهی های مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان رسانه ای استان در انتشار اولین شماره از ماهنامه نصر آذربایجان، گفت: ما تلاش داریم با انتشار ماهنامه نصر آذربایجان و نسخه الکترونیک آن فصل جدیدی برای توسعه فرهنگی و رسانه ای استان که پیش زمینه توسعه در دیگر عرصه هاست بگشاییم و با استفاده از ظرفیت های ویژه آذربایجان شرقی و فعالان فرهنگی و رسانه ای بتوانیم گامی به جلو برداریم.

امیر کریم زاد شریفی در ادامه افزود: انتشار نسخه دیجیتالی و گویای ماهنامه نصر آذربایجان قدم جدیدی است که فضای رسانه ای استان را رو به جلو خواهد برد و این اتفاق برای اولین بار در کشور و در سطح نشریات خبری-تحلیلی با تلاش های بی وقفه همکاران بنده در نصر روی داده است.

وی اظهار کرد: این اولین شماره ماهنامه نصر آذربایجان است که در پیش روی مخاطبان گرامی قرار می گیرد و ما می دانیم در شماره اول نقص ها و ایرادات زیادی وجود دارد که در شماره بعدی رفع خواهند شد، اما حمایت ها و دلگرمی های بزرگان و فعالان فرهنگی آذربایجان، عزم ما را برای ادامه مسیر مصمم تر کرده است.

کریم زاد شریفی در ادامه به ضرورت تامین اقتصاد رسانه اشاره کرد و گفت: ما شاهد تولید محتواهای بسیار خوب و اثرگذاری در فضای رسانه ای استان هستیم، اما چون به اقتصاد رسانه توجه کافی نشده، در انتشار این محتواهای خوب کاستی به وجود آمده است. ما در نصر آذربایجان به این موضوع مهم نیز توجه کرده ایم و انشاالله با تامین اقتصاد رسانه به تداوم مسیر انتشار و غنی تر کردن محتوای آن خواهیم پرداخت.

وی در پایان از حمایت ها و تشویق های بزرگان فرهنگی و رسانه ای قدردانی کرد و افزود: ما در ادامه مسیر تلاش خواهیم کرد در حد بزرگی نام و مردم آذربایجان محتوای تاثیرگذار فرهنگی و تاثیرگذار در سطح ملی و منطقه ای تولید کنیم.

این گزارش می افزاید، در ادامه این آئین نخستین شماره ماهنامه نصر آذربایجان و نسخه الکترونیک و گویای آن با ویژگی های خاص و چندرسانه ای رونمایی شد.

مخاطبان فرهیخته نصر می توانند از طریق این لینک نسخه الکترونیک ماهنامه نصر آذربایجان را مشاهده کنند.

انتهای پیام/
 

پژوهشیار