خبر/

آغاز به کار دپارتمان آموزش شرکت آذرفلز پایون

1400/08/25 - 14:14 - کد خبر: 56889
عکس

نصر: در جلسه ای با حضور مدیرعامل و کارکنان در محل دفتر مرکزی، دپارتمان آموزش شرکت آذرفلز پایون به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش نصر، "حامد پایون" در این جلسه با تبیین هدف ایجاد دپارتمان آموزش گفت: تحقق هدف توسعه سازمانی بدون توجه به مقوله آموزش و توانمندسازی کارکنان قابل دستیابی نیست و به همین دلیل در راستای هدفگذاری انجام شده به منظور اعتلای مجموعه، این دپارتمان به طور رسمی آغاز به فعالیت می کند.
مدیرعامل شرکت آذرفلز پایون با تاکید بر نقش و اهمیت رهیافت های نوین آموزشی در توسعه مستمر و ارتقا کمی و کیفی سازمان ها ادامه داد: مسائلی دور از دسترس و ابهاماتی خارج از دایره دید مدیران و کارکنان در مجموعه ها وجود دارد که روند رشد سازمان را بسیار کند می کنند اما از آنجایی که در معرض دید نیستند عموما راهکاری برای حل آنها نیز اندیشیده نمی شود.
پایون ادامه داد: شیوه های نوین مستمر آموزش، مسیری است که می تواند دایره دید را گسترش داده و با کمک به شفاف شدن موضوعات دور از دسترس به توسعه و رشد سازمان بیانجامد که نیازسنجی صورت گرفته از کارکنان بخش های مختلف و مخاطبان پایون نیز بر اهمیت این مطلب صحه گذاشته است.
حامد پایون در خاتمه افزود: تدوین خط مشی آموزشی سازمان، شناسایی نیازهای آموزشی و مهارت کارکنان در سطوح مختلف، برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی و تحلیل نتایج دوره ها و تصمیم گیری در راستای بهبود از مهمترین اهداف ترسیم شده برای این دپارتمان است که با تحقق آنها، به فضل خداوند شاهد توسعه روزافزون سازمان خواهیم بود.
گفتنی است در این جلسه، "عاطفه خیاط ناصری" به عنوان مدیر دپارتمان آموزش شرکت آذرفلز پایون معرفی شد. ناصری دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی است و سوابق مدیریت دپارتمان های آموزشی چندین موسسه را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/

پژوهشیار