توسط مدیر عامل تشریح شد:

فعالیت های شرکت سدنا تجارت آتیه

1400/10/10 - 16:29 - کد خبر: 56653
مصاحبه

نصر: مدیر عامل شرکت سدنا تجارت آتیه گفت: شرکت سدنا تجارت آتیه با هدف تولید دستگاه های صنعتی هیدروپونیک، آکواپونیک و ایروپونیک فعالیت خود را آغاز کرده، هدف اصلی ما این است محصول اولیه و ثانویه ای که خودمان تولید کردیم را صادر کنیم.

به گزارش نصر، "صفر نورمحمدپور" در نشست خبری به تشریح فعالیت های شرکت سدنا تجارت آتیه پرداخت و گفت: 16 بهمن 1397 شرکت سدنا تجارت آتیه با شماره ثبت 17780 رسما فعالیت خود را آغاز کرده است و قبل از آن به صورت گروهی فعالیت هایی در قالب آموزشی داشتیم.
نورمحمدپور به اعم فعالیت های این شرکت اشاره کرد و افزود: اعم فعالیت های ما تولید دستگاه های صنعتی است؛ تولید دستگاه های هیدروپونیک، آکواپونیک و ایروپونیک به عنوان شاخه های اصلی تولیدات ما بحساب می آیند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن ها به صورت جزئی تر دستگاه تولید علوفه هیدروپونیک برای استفاده دامداری جز دیگر تولیدات ما است.


 
وی گفت: یکی دیگر از اهداف ما فعالیت در زمینه صادرات و واردات است، شرکت هایی که به صورت بازرگانی فعالیت می کنند یک سری محصولات را تهیه و صادر می کنند و یا در خارج از کشور برعکس آن انجام می شود.
نور محمدپور تشریح کرد: زمینه اشتغال دستگاه ها زیاد هستند، بعنوان مثال دستگاه کشت صیفی جات در منزل که بعنوان شغل های نوپا هستند و ما تکنولوژی را به آن اضافه کردیم.


دستگاه های بومی سازی شده
مدیر عامل شرکت سدنا تجارت آتیه توضیح داد: صفر تا صد دستگاه ها بومی خود شرکت است و هیچ نوع وابستگی از لحاظ تکنولوژی به سایر کشورها ندارند و محصول بومی و نیروی متخصص بومی شرکت سدنا تجارت آتیه است.
وی تاکید کرد: هیچ یک از دستگاه‌های تولیدی ما برون سپاری نمی‌شود و همه آنها داخل خود شرکت تولید می شود.
نورمحمدپور به بخش های مختلف شرکت اشاره کرد و افزود: بخش های شرکت اعم از بخش بدنه، تولید مدار و بخش مونتاژ است که فعالیت ما در زمینه نحوه اشتغالزایی از طریق این دستگاه ها است.
وی گفت‌: طبق اساسنامه شرکت ما جذب سرمایه و سرمایه گذاری و سرمایه پذیری بر روی دستگاه‌های صنعتی است، سرمایه ای که در دست مردم است جذب شرکت شده و از طریق این سرمایه ها دستگاه ها تولید می شود، نهایتا می‌توانیم خود دستگاه را تولید کنیم و هم محصول ثانویه آن را.


 
وی افزود: ارائه دستگاه های خشک کن میوه از دیگر تولیدات این شرکت است که کاملا اختصاصی بوده و شباهتی با سایر نمونه ها ندارد و کاملا تخصصی است، این دستگاه ها با توجه به شرایط اقلیم و شرایط هر استان و شهر  دستگاه تولید و ارائه می‌شود.
مدیر عامل شرکت سدنا تجارت آتیه گفت: هر نوع دستگاهی که مشتریان دریافت می‌کنند کاملا مشاوره رایگان و در جهت فروش و صادرات محصول ثانویه مشاوره رایگان داده می شود.
وی تشریح کرد: خانواده سدنا تجارت آتیه ۶ هزار و ۸۰۰ نفر عضو دارد که سرمایه همه اعضا در جهت تولید دستگاه و تولید محصولات ثانویه دستگاه ها شکل گرفته است.


 
نورمحمدپور با اشاره به سایر نمایندگی ها گفت: در ارومیه، تبریز، اردبیل، تهران و زنجان نمایندگی داریم و مسیر فروشمان به این شرایط است که بعد از مشاوره رایگان، گروه تولید با سرپرست تولید به محل مورد نظری که می‌خواهند تولید در آنجا صورت بگیرد مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را بر اساس شرایط مکان ارائه می‌دهند؛ در استان آذربایجان غربی شهر های خوی، سلماس، شاهین دژ دارای نمایندگی هستند و تبریز، تهران، اردبیل و زنجان نمایندگی داریم.
وی تصریح کرد: تمام تولیدات ما به صورت پیش سفارش است و هیچ دستگاه آماده ای نداریم، دستگاه ها بصورت سفارشی ساخته می شود و شرایط فروش نقدی و اقساطی به همراه پشتیبانی کامل داریم.
وی خاطرنشان کرد: با بخش پیشرفت و آبادانی سپاه ارومیه در زمینه آبادانی روستا ها مذاکراتی داشته ایم و همکاری خواهیم داشت.
وی افزود: در تلاش هستیم تا محصولات تولیدی شرکت به سمت تولیدات دانش بنیان حرکت کند و بتوانیم به سایر کشورها صادرات داشته باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار