خبر/

تبادل تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی

1400/10/09 - 13:07 - کد خبر: 56610
عکس

نصر: طی مراسمی با حضور مدیر عامل هلال احمر استان و رئیس حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری فی مابین مبادله گردید.

به گزارش نصر، در این مراسم که روز پنجشنبه ۹ دی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی  جمعیت هلال احمر استان انجام گرفت،  حمید حسین پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی  با گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت : ارائه برنامه های آموزشی و تشکیل تیم های امدادی جز وظایف ذاتی هلال احمر بوده  و در این خصوص از همکاری نهادها و مجموعه ها باعنوان فعالیت داوطلبانه استقبال می کنیم.
بهنام صمدی رئیس حوزه اتومبیلرانی آذربایجان شرقی گزارشی از  وظایف حوزه اتومبیلرانی ارائه داد گفت :کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از مجموعه های مختلفی  تشکیل یافته که بخش‌های مهم آن حوزه اتومبیلرانی، بخش اسناد بین المللی و گردشگری، امدادخودرو  است.
وی ادامه داد:  در شرایط وقوع حوادث و بحران‌ها نیاز است که نهادها و سازمان‌ها و مجموعه های مردم نهاد در کنار هلال احمر باشند که در این راستا حوزه اتومبیلرانی آماده تشکیل تیم های امدادی و کسب آموزش های لازم و در صورت در خواست هلال احمر در حوادث و بحران‌ها و سایر برنامه ها وارد عمل شده وبه حادثه دیدگان ارائه خدمت نماید.
صمدی خاطر نشان کرد: جهت نظام مند نمودن همکاری های فی مابین تصمیم به انعقاد تفاهم نامه همکاری  گرفته شد که امیدواریم شاهد افزایش سطح همکاری فی مابین در حوزه آموزش های امدادی و تشکیل تیم های امدادی و سایر برنامه ها باشیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار