سرمربی جدید ماشین‌سازی؛

هواداران ماشین‌سازی صبور باشند

1400/10/07 - 15:41 - کد خبر: 56494
علی ابراهیمیان

نصر: سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اعلام اینکه تنها برای کمک به قدیمی ترین تیم آذربایجان سکان هدایت فنی این تیم را بر عهده گرفته است، گفت: تنها خواسته من از هواداران این تیم صبوری و بردباری است.

به گزارش نصر، علی ابراهمیان روز سه شنبه در گفت وگویی افزود: هدف اصلی و مهم من از قبول سرمربیگیری ماشین سازی خدمت به جوانان شهرم و نیز تلاش شبانه روزی برای نجات این تیم از قعر جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاه های کشور است.
وی از جوانان تیم ماشین سازی به عنوان سرمایه های آینده فوتبال آذربایجان یاد و اضافه کرد: من طی ۲ بازی اخیر به عنوان مدیر فنی در  کنار تیم بودم و از نزدیک توانمندی های بازیکنان را دیدم که همین امر موجب شد به آینده تیم بسیار امیدوار باشم.
ابراهمیان با بیان اینکه طی ۲ بازی اخیر تیم ماشین سازی در لیگ دسته اول مقابل تیم های پارس جنوبی جم و خوشه طلایی  بسیار خوب و پرتحرک ظاهر شد، اظهار داشت: هر چند در این ۲ بازی تنها یک امتیاز عاید ماشین سازی شد، اما به لحاظ فوتبالی بازیکنان جوان و حتی نوجوان این تیم هیچ کمبودی نسبت به رقبا نداشتند.
وی کسب نتیجه توسط ماشین سازی در بازی های باقی مانده لیگ را منوط به تلاش های شبانه روزی کادر فنی و اجرایی و بازیکنان تیم دانست و با اشاره به تلاش های مدیرعامل برای باز شدن پنجره نقل و انتقال تیم، گفت: با باز شدن این پنجره هواداران خونگرم ماشین سازی مطمئن باشند در نیم فصل دوم تیم در تمامی خطوط تقویت خواهد شد.
ابراهیمیان از احتمال ایجاد تغییرات در اعضای کادر فنی ماشین سازی نیز خبر داد و اعلام کرد: بر همین اساس سه نفر کمک برای تقویت تیم می آورم.
وی با اشاره به سردی هوای تبریز و آماده نبودن زمین های چمن برای تمرین تیم ماشین سازی، گفت: بر همین اساس تصیم گرفتیم امروز به تهران برویم و تمرینات خود را در آن شهر دنبال کنیم تا برای بازی روز شنبه مقابل خیبر خرم آباد آماده شویم.
سرمربی جدید ماشین سازی از هواداران، مردم و رسانه های گروهی تبریز درخواست کرد تا با همراهی و انتقادات سازنده خود، تیم ماشین سازی را کمک کنند.
علی ابراهیمیان امروز با حکم مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز به عنوان سرمربی جدید این تیم، منصوب و جایگزین مسعود حیدرزاده شد که  تنها در سه بازی سرمربی این تیم بود.
ابراهیمیان ۴۱ ساله از پرورش یافته های آکادمی فوتبال ماشین سازی است که سال ها در این تیم، تراکتور، پیکان و سایپا بازی و مدتی نیز به عنوان مربی در تیم تراکتور فعالیت کرده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار