تحقیر قوی ترین زن جهان در تبریز؛

تحمل غربت را داشته باشم از ایران می روم

1400/09/27 - 10:40 - کد خبر: 55997
گیتی موسوی

نصر، گیتی موسوی، قوی ترین زن جهان گفت: مسئولان ورزش استان با تحقیر من را از جلسه بیرون انداختم و حتی جواب سلامم را هم نمی دهند.

به گزارش نصر، گیتی موسوی، قوی ترین زن جهان و دارنده چندین رکورد در کتاب گینس، در خصوص فعالیت اخیر خود در ثبت رکورد های جهانی گفت: از 7 سالگی ورزش را شروع کردم و با توجه به اینکه پدربزرگ من کشتی گیر بود لذا تربیتم به گونه ای بود که هیچ مانعی برای ورزش کردن نداشتم و به همین دلیل عضلاتم از کودکی قدرتمند شده و زمینه را برای حضور در ورزش حرفه ای فراهم کرد. اما نکته ای که وجود دارد این است که معتقدم تمام اعتبار و ارزش کارهایم با وجود رسانه ها معنی دار می شود و تمامی فعالیت هایم را مدیون رسانه ها هستم.
وی در ادامه افزود: مدتی ورزش آمادگی جسمانی کار می کردم اما پس از آن به  رشته های قدرتی علاقه مند شدم و با توجه به ترسی که از آسیب های وزنه برداری داشتم، تصمیم  به فعالیت در رکورد زنی های سخت گرفتم؛ به طوری که در اولین رکوردم توانستم رکورد یک خانم استرالیایی را که تریلی به وزن بیش از 11 تن بود را بشکنم و رکورد 12 تن و 380 کیلوگرم به ثبت برسانم. سال گذشته نیز رکورد 275 کیلوگرم اسکات و غلت دادن لاستیکی به وزن 120 کیلو گرم را به ثبت رسانم. البته من رکورد اولی که به ثبت رساندم چون رکورد بسیار بزرگی بود بنابراین رکورد های دیگری کم اهمیت تر محسوب می شد و به چشم نمی آید. انشالله سه شنبه هفته آینده نیز قرار است رکورد خود را افزایش دهم و تریلی 17 تنی را بکشم. البته یک خانم مصری نیز درصدد شکستن رکورد من بود که تلاش می کند عنوان قوی ترین زن جهان را کسب کند و قرار است تریلی 12 تنی را بکشد که به همین خاطر تصمیم گرفتم 17 تن را انتخاب کنم تا ایشان فکر رکورد شکنی را از سر خود بیرون کند.
موسوی در ادامه با گلایه مندی شدید از مسئولان استان به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: یکی از خصوصیات اخلاقی من رو راست بودن است که باعث می شود خیلی از افراد از من دلخور شوند اما باید بگویم که من در حال حاضر در شرایطی به سر می برم که به جای تمرکز و تمرین، یک ماه است در ادارات شهر از این در به آن در می زنم و با تک تک مسئولان دیدار می کنم اما هیچکدام از آن ها توجهی به من نمی کنند و حتی کمکی به چاپ بنرهایم نیز نکردند. البته آقای برگی قول استخدام را پس از رکورد زنی دادند که این قول هم عملی نشد. البته پرویز هادی هم قول حمایت داده بودند که ایشان هم مثل بقیه حرفشان را پشت گوش انداختند. در بحث اسپانسرینگ نیز خیلی ها قول دادند ولی هیچکدام از آن ها عملی نشدند و تا این لحظه حتی 50 هزار تومان هم حمایت نشدم و فقط اشخاصی همچون آقای نیک رزم، رئیس هیات بدنسازی استان، آقای افتخاری، دکتر علیزاده و دکتر ثابت و دکتر شامخی به صورت رایگان خدمات ارائه کرده اند که باید از آن ها تشکر کنم.
قوی ترین زن جهان همچنین با اظهار دلخوری از مسئولان ورزش استان خاطر نشان کرد: وقتی با مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص حمایت از من صحبت کردند ایشان در پاسخ به من گفتند که 4 میلیون تومان کمک کردیم و این تمام کمکهای ایشان بود. اتفاق دیگری دیروز برایم افتاد که بخاطر آن باید به حال این ورزش گریه کرد؛ چراکه رئیس هیات ورزش های همگانی از من دعوت کردند تا در جلسه ای که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان قرار بود برگزار شود شرکت کنم تا در خصوص نحوه حمایتشان از من صحبت شود. با این حال یکی از مسئولان ورزش استان مرا بدون هیچ دلیلی از جلسه بیرون انداخت و حتی جواب سلامم را هم ندادند از استاندار استان هم گله دارم که تابحال هیچگاه از منی که برای استانم در جهان افتخار آفرینی کردم، یکبار هم تقدیر نکرد
موسوی در پایان با تائید داشتن پیشنهادی از کشورهای دیگر افزود: از کشور های آذربایجان و ترکیه پیشنهاداتی داشتم و اخیرا هم از کشور کانادا پیشنهادی دارم که خیلی برایم ناراحت کننده است که در کشورم قدر من را نمی دانند و مجبور می کنند بروم که اگر تحمل غربت را داشته باشم چاره ای جز ترک وطن نخواهم داشت. حتی یکی از کشورها از من خواسته بود بدون حجاب رکوردزنی کنم که به هیچ عنوان قبول نکردم و هیچوقت بدون حجاب رکورد زنی نخواهم کرد.
 
حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/

پژوهشیار