رئیس قوه قضائیه؛

رفع مشکلات هر استان نیازمند نسخه خاص است

1400/09/25 - 10:13 - کد خبر: 55948
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای

نصر: رئیس قوه قضائیه گفت: هر استانی مولفه‌ها و مسائل خاص خود را داشته و نمی‌توان برای همه استان‌ها یک نسخه واحد پیچید.

به گزارش نصر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح پنج شنبه در بدو ورود به گلستان اظهارکرد: از مردم گلستان، مسئولان، نماینده ولی فقیه و استاندار و مدیران گلستان تشکر ویژه دارم.
رئیس قوه قضائیه افزود: گلستان دارای تنوع اقوام، آب و هوای مختلف و مواهب الهی و دارای جنگل، دشت، کوه و کوهپایه، ساحل و جلگه است.
وی بیان کرد: گلستان، استان برخوردار از اقوام و طوایف مختلف بوده که در کمال انسانیت و آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند لذا باید مواهب خدادادی برای آرامش، امنیت و رفاه مردم بیشتر استفاده شود.
محسنی اژه ای گفت: وظیفه خود می‌دانیم مسئولان، دولت و قوه قضائیه در همه استان‌ها حضور یافته و سرکشی کنند و مسائل را از نزدیک دیده و با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم برای رفع مشکلات موجود اقدام کنیم.
وی بیان کرد: هر استانی مولفه‌ها و مسائل خاص خود را داشته و نمی‌توان برای همه استان‌ها یک نسخه واحد پیچید؛ ممکن است مشترکاتی با هم داشته باشند اما باید به مسائل به صورت مجزا پرداخت.
رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه ما باید به آنچه قول می‌دهیم عمل کنیم، گفت: علاوه بر بررسی مشکلات قضائی و حقوقی استان، سایر مسائل را هم به صورت غیرمستقیم بررسی کرده و آن را در جلسه سران قوا مطرح خواهیم کرد.
انتهای پیام/

پژوهشیار