مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تاکید کرد:

حمایت از زنان کارآفرین و فعال سرپرست خانوار در زمینه صنایع تولیدی و تبدیلی آذربایجان شرقی

1400/09/17 - 13:13 - کد خبر: 55532
عکس

نصر: مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر حمایت از زنان کارآفرین و فعال سرپرست خانوار در زمینه صنایع تولیدی و تبدیلی استان تاکید کرد.

به گزارش نصر، رقیه صادق زاده در بازدید از نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سازمان جهاد کشاورزی استان برپا شده بود، از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان، کارآفرینی برای بانوان، ارائه تسهیلات به زنان روستایی و شهری سرپرست خانوار و برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی در راستای کاهش مشکلات زنان در استان آذربایجان شرقی خبر داد.
وی هم‌چنین خواستار حمایت مسئولان در خصوص بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات بانوان و احداث بازارچه های دائمی برای فروش محصولات زنان شد و اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را از اولویت‌های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری دانست.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این بازدید، بانوان کارآفرین سرپرست خانوار، مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را در حوزه اشتغال و کارآفرینی از جمله بازاریابی، صادرات، تسهیلات، صدور مجوز و فضای کارگاهی بیان کرد.
در این نمایشگاه که تا روز پنجشنبه ۱۸ آذر جهت بازدید و خرید عموم دایر است ۲۰ غرفه از محصولات تولیدی ۲۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار از شهرستان‌های تبریز و ملکان برپا شده است.
انتهای پیام/

پژوهشیار