سخنگوی سازمان انرژی؛

همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد

1400/09/03 - 22:44 - کد خبر: 54782
بهروز کمالوندی

نصر: سخنگوی سازمان انرژی گفت: تعاملات و همکاری‌های ما با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد و ظرف روزها و هفته‌های آینده پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش نصر، بهروز کمالوندی در گفتگوی تلویزیونی و در واکنش به اظهارات «رافائل‌گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: با توجه به این که مسائل ما اجزای مختلف داشت، موضوعات متعددی بود و از طرفی وقت هم بسیار کم بود و ایشان (گروسی) در آستانه اجلاس شورای حکام آمده بودند نتوانستیم همه مسائل را به انتها برسانیم و جمع‌بندی نهایی داشته باشیم و قرار شد این را ادامه بدهیم.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: تعاملات و همکاری‌های ما با آژانس انرژی اتمی ادامه دارد و ظرف روزها و هفته‌های آینده پیگیری خواهیم کرد.
کمالوندی با اشاره به این که موضوعات مختلفی بین ما و آژانس مطرح است و عمدتاً به مسائل پادمانی، گفت: باید یک زمانبندی انجام می‌دادیم و چارچوبی را مشخص می‌کردیم، اولویت‌بندی کارها، بخش عمده‌ای انجام شد، حتی تا لحظه آخر و در مسیر فرودگاه هم تلاش کردیم که کار به انتها برسد، اما بخشی از کار باقی ماند البته علتش هم این بود که ما بر برخی از مواضع و مطالب خودمان اصرار داشتیم.
انتهای پیام/

پژوهشیار