با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از نصر

1400/09/02 - 14:45 - کد خبر: 54627
رامین آذری، مديرکل فرودگاه هاي آذربايجان شرقي

نصر: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در آستانه آغاز چهاردهمین سال فعالیت اولین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور تقدیر کرد.

به گزارش نصر، رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.

در این لوح سپاس که به امضای "رامین آذری"، مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت اصحاب رسانه در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی مردم را افزون تر می کند.
این عرصه محل تجلی مجاهدت های زنان و مردانی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
اینجانب ضمن تبریک آغاز چهاردهمین سال فعالیت " آژانس خبری تحلیلی نصر" به جنابعالی و کلیه همکاران پرتلاشتان، از اهتمام ستودنی آن پایگاه خبری در جهت آگاهی بخشی و ترویج فرهنگ پرسشگری در فضای رسانه ای آذربایجان شرقی و هم چنین انعکاس اخبار و رویدادهای فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز تقدیر و تشکر می نمایم.
مزيد توفيقاتتان را از ذات اقدس احدیت مسألت دارم.
انتهای پیام/

پژوهشیار